?>
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1402 - 15:56
کد خبر : 10808

Zeekr X کراس اوور جمع و جور جیلی

Zeekr X کراس اوور جمع و جور جیلی

کمپانی های خودروسازی کشور چین به سرعت در حال پیشرفت و کم کردن فاصله رقابت بین خود و برندهای معتبر دنیا هستند . چین توانسته است بخش قابل توجهی از بازار خودروی دنیا را به دست بگیرد .تولید خودروهای متنوع با قیمت های کاملا رقابتی و اقتصادی باعث گردیده تا سهم از بازار خودروی چین

کمپانی های خودروسازی کشور چین به سرعت در حال پیشرفت و کم کردن فاصله رقابت بین خود و برندهای معتبر دنیا هستند .

چین توانسته است بخش قابل توجهی از بازار خودروی دنیا را به دست بگیرد .تولید خودروهای متنوع با قیمت های کاملا رقابتی و اقتصادی باعث گردیده تا سهم از بازار خودروی چین در حال رشد روز افزون باشد .

کمپانی جیلی یکی از برندهای معروف و سرآمد چینی هاست .جیلی در سال ۱۹۸۶ تأسیس شد اما تا سال ۱۹۹۷ وارد تجارت خودرو نشد. در سال‌های اخیر، این شرکت به یکی از بازیگران پیشرو در جهان در بازار خودروهای الکتریکی و هیبریدی پلاگین تبدیل شده است.

جیلی اکنون مالک چندین برند از جمله ولوو، لوتوس، اسمارت و زیکر است که دومی یک بخش مستقل برای خودروهای برقی درجه یک است. آخرین محصول آن کراس اوور X است که کمتر از یک ماه پیش در چین به طور رسمی معرفی شد.

blank

با تشکر از دوستانمان در Wheelsboy ، ما اکنون یک بررسی اولیه از این مدل داریم که برای اولین بار در اواخر سال جاری در اروپا به فروش خواهد رسید .

blank

برای  شروع، Zeekr X یک کراس اوور جمع و جور با طراحی تا حدی قطبی است که بسیاری از اجزای آن را با سایر محصولات زیر چتر جیلی به اشتراک می گذارد . بر اساس معماری الکتریکی پایدار (SEA) این شرکت، EV دارای اجزای نیروگاه و باتری است که می‌توان آن‌ها را در زیر پوست اسمارت #۱ نیز یافت . اگرچه زبان طراحی متمایز خود را دارد و ممکن است برای برخی از مشتریان در قاره کهن کمی بیش از حد مدرن باشد.

blank

با این حال، فضای داخلی از هر زاویه ای زیبا است، به خصوص با توجه به قیمت خودرو – Zeekr X از ۲۷۶۰۰ دلار (۱۸۹۸۰۰ یوان) در تریم پایه RWD و مدل اختیاری دو موتوره AWD از ۳۰۵۰۰ دلار (۲۰۹۸۰۰ یوان) شروع می شود. این برای خودرویی که دارای سیستم صوتی استاندارد ۱۳ بلندگوی یاماها، درهای جلو برقی و کنسول مرکزی قابل تنظیم است، بسیار چشمگیر است.

blank

آپشن های اختیاری شامل یک یخچال قابل جابجایی در پشت و یک صفحه نمایش کوچک در ستون B است که اطلاعاتی در مورد وضعیت خودرو نشان می دهد. شما می‌توانید از میان چند حالت مختلف در حالی که دستگاه ثابت است، یکی از حالت‌های حیوان خانگی را انتخاب کنید که اگر حیوان خانگی شما داخل آن باشد، آب و هوای ماشین را حفظ می‌کند.

blank

Zeekr کراس اوور الکتریکی جدید را در ماه ژوئن در چین به فروش خواهد رساند اما در حال حاضر درایوهای رسانه ای را در این کشور ارائه می دهد. عرضه در بازارهای منتخب اروپایی “انتظار می رود در زمان مناسب” و Zeekr قول داده است که EV را در اروپا کاملاً مقرون به صرفه نگه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.