?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 - 13:23
کد خبر : 14046

تست انسداد چاکرا / اگه می خوای بدونی چاکراهات بسته ای یا نه!

تست انسداد چاکرا / اگه می خوای بدونی چاکراهات بسته ای یا نه!

♨️چشم شماره یک: افرادی که در زندگی خود مردد و دودل و کم کار هستند و کسانی که به طور مستقیم از کوره در میروند و عصبی می شوند و هیمنطور کسانی که اصافه وزن یا یبوست دارند دارای عملکرد ناموزون و غیره بیرون چاکرا هستند. ♨️چشم شماره دو : چاکرای دوم در حالت عدم

♨️چشم شماره یک: افرادی که در زندگی خود مردد و دودل و کم کار هستند و کسانی که به طور مستقیم از کوره در میروند و عصبی می شوند و هیمنطور کسانی که اصافه وزن یا یبوست دارند دارای عملکرد ناموزون و غیره بیرون چاکرا هستند.

♨️چشم شماره دو : چاکرای دوم در حالت عدم وجود باعث ایجاد رخوت، سنگدلی، بر و افسردگی خواهد شد، عدم داشتن روابط احساسی خوب، مشکلات جنسی، درد پشت و مشکلاتی را برای شما به همراه دارد.

♨️چشم شماره سه : چاکرای سوم در حالت عدم تعادل باعث می شود تنبلی، راحت طلبی، استرس، ترس و نامیدی در شما بروز کند. در این حالت ممکن است تجربه ی درد در ناحیه شکمی و مشکلات گوارشی را داشته باشید و احساس کنید که دچار عزت نفس شوید.

♨️چشم شماره چهار : چاکرای چهارم در حالت عدم تعادل باعث حسادت، مادیگرایی، سردی، بی تفاوتی، سنگدلی، احساس بی ارزشی و احساس ناامنی می شود.

♨️چشم شماره پنج : چاکرای پنجم در حالت عدم مقاومت، انزوا، خجالتی بودن، درون گرایی و محافظه کاری بیش از حد را ایجاد خواهد کرد.

♨️چشم شماره شش: چاکرای ششم در حالتی که دچار عدم توانایی باشد، باورهای خرافی، ساده دلی و قبول تحمیل عقاید دیگران است. این چاکرا است.

۸️⃣چشم هفتم : چاکرای هفتم در حالت عدم تعادل باعث خیالبافی و غرور در انسان می شود و باعث عدم شناخت خود، سردرگمی، افسردگی و عدم ارتباط با معنویات را برای شما به همراه دارد. نکته❗️ ابزار شما در این تست، شهود شما بوده است. 

 

♨️چاکرا چیست؟ درگاهای انرژی بدن ا شامل هفت چاکرا اصلی مختلف از نشیمن گاه تا کف سر می باشند. این چاکراها منابع انرژی در جای جای کالبد انسان می باشند که شامل چاکرای ریشه، چاکرای خارجی، چاکرای خورشیدی، چاکرا قلب، چاکرا گلو، چاکرا چشم سوم (پیشانی)، چاکرای فرق سر است. •چاکراهای اصلی، اعضای حیاتی کالبد را کنترل می کنند و به آنها انرژی می بخشند. چاکراهای اصلی مانند نیروگاه هایی هستند که در صورتی که درست کار نکنند، باعث تضعیف و بیمار شدن اعضای حیاتی می شوند، چرا که به منظور درست کار کردن انرژی حیاتی کافی را ندارند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.