?>
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1402 - 13:59
کد خبر : 15483

چگونه تاج گل های روبانی بسازیم ؟

چگونه تاج گل های روبانی بسازیم ؟

آیا تا به حال آن تاج گل های روبانی زیبا را دیده اید که در فروشگاه های بزرگ  عرضه می شوند؟اگرچه زیبا هستند، اما اغلب گران هستند. ممکن است دقیقاً با رنگ یا سبک مطابق با دکوراسیون شما نباشند.با سرویس سرگرمی چمدون همراه باشید خبر خوب این است که ساختن آنها ساده و ارزان هستند  و

آیا تا به حال آن تاج گل های روبانی زیبا را دیده اید که در فروشگاه های بزرگ  عرضه می شوند؟
اگرچه زیبا هستند، اما اغلب گران هستند.
 ممکن است دقیقاً با رنگ یا سبک مطابق با دکوراسیون شما نباشند.
با سرویس سرگرمی چمدون همراه باشید

خبر خوب این است که ساختن آنها ساده و ارزان هستند  و سرگرم کننده! می‌توانید خلاقیت خود را به کار ببرید و آن‌ها را متناسب با هر فصل، مهمانی یا سبک دکوراسیونی بسازید.

من مقداری دارم که در تمام طول سال نگه می دارم. این راهنمای گام به گام آسان را برای ایجاد تاج گل روبانی خود دنبال کنید – یا آنها را به عنوان هدیه درست کنید.

وحشی شوید

تو نیاز داری

  1. رخت آویز سیمی یا سیم باغچه – ضخیم و ظریف
  2. سیم برش و انبردست در صورتی که برای تشکیل تاج گل خود از سیم به آنها نیاز دارید
  3. روبان های متنوع (رنگ ها، عرض ها و بافت های مختلف برای ایجاد جلوه بصری جذاب)
  4. قیچی
  5. تزیینات تزئینی
  6. چسب حرارتی تفنگی

از کجا  باید شروع کرد

مرحله ۱: روبان خود را انتخاب کنید

این قسمت جالب آن است! انتخاب روبان شما ظاهر کلی تاج گل شما را مشخص می کند. گاهی اوقات من روبان هایی با ضخامت ها یا مواد مختلف را برای افزودن بافت به اکلیل انتخاب می کنم – روبان هایی با درخشش، روبان پنبه ای و کنفی، روبان مشبک – هر آنچه که دوست دارید.

من یک طرح رنگی را انتخاب می کنم – قرمز و سبز سنتی یا نقره ای و آبی برای کریسمس، نارنجی، سبز و مشکی برای هالووین، پاستل برای حمام نوزاد، شکوه رنگین کمان برای پراید – کاملاً به معنای واقعی کلمه، هر چیزی که برای شما مناسب باشد یک انتخاب عالی است. از جستجوی روبان های چاپ فصلی نیز لذت ببرید – احتمالاً قبلاً در انبار خود دارید!

مرحله ۲: نوارهای روبانی خود را آماده کنید

روبان خود را به صورت نوار برش دهید. طول به اندازه تاج گل شما بستگی دارد، اما حدود ۵-۷ اینچ نقطه شروع خوبی است. شما می خواهید هر نوار به اندازه ای بلند باشد که به دور سیم ببندد. نگران نباشید که طول هر قطعه را دقیقاً یکسان کنید – کمی تنوع به جذابیت تاج گل می‌افزاید.

مرحله ۳: پایه سیم خود را آماده کنید

blank

نوار تا شده را به صورت مورب از وسط به لبه برش دهید. شما با انتهای مرتب باقی مانده اید. وارد جنگل های وحشی شوید.

اگر از رخت آویز سیمی استفاده می کنید، قسمت مثلثی چوب لباسی را به آرامی باز کنید و آن را به صورت دایره ای خم کنید. لازم نیست کامل باشد. روبان‌ها گناهان زیادی را پنهان می‌کنند و در صورت لزوم می‌توان حلقه را پس از پایان بستن روبان تنظیم کرد. قلاب بالای آویز را می توان به آرامی به صورت حلقه ای برای آویزان کردن اکلیل خم کرد. این را می توان با روبان پیچیده شده در اطراف آن تزئین کرد یا می توان با چسباندن یک تزئین به آن مبدل کرد.

اگر از سیم باغچه استفاده می کنید ، یک تکه سیم ضخیم را به طول مورد نیاز خود با سیم کاتر برش دهید (قبل از برش با اندازه های مختلف آزمایش کنید) و با پیچاندن انتهای سیم ضخیم برای نگه داشتن، آن را به صورت حلقه ای با سیم گلدار ریزتر محکم کنید.

blank

مرحله ۴: قطعات روبان خود را به سیم ببندید

یک تکه روبان بردارید و آن را دور سیم حلقه کنید. برای محکم کردن آن یک گره ساده ببندید. این کار را تا جایی تکرار کنید که حلقه سیم پر از روبان شود. گره های روبان را محکم به هم بچسبانید تا از پوشاندن سیم مطمئن شوید.

در اینجا، من یک تاج گل برای آویزان کردن در درخت سیب خود به عنوان دکوراسیون تابستانی پیک نیک، با استفاده از روبان‌های قدیمی دوست‌داشتنی در رنگ‌های پاستلی ایجاد می‌کنم که در یک فروش ملکی به همراه مجموعه‌ای از دیگر مواد آرایشی زرق و برق دار خریدم. روبان به شکل گلبرگ نرم است و بافت باز آن باعث می شود که نور خورشید به زیبایی از بین برود.

 

blank

مرحله ۵: تزیین کنید

اگر دوست دارید، می توانید تاج گل خود را با گلدان های شیشه ای، اسباب بازی های کوچک (مناسب برای اتاق کودک)، گل های ابریشمی یا تزئینات فصلی تزئین کنید. من گاهی اوقات از یک تفنگ چسب برای چسباندن آنها استفاده می کنم.

 از یک روبان ظریف که به بالای تاج گل بسته شده است آویزان می کنم تا در وسط حلقه آویزان شود. .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.