?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1402 - 8:44
کد خبر : 15976

راهکارهای ساده در برابر خون‌آشام‌های اندرویدی

راهکارهای ساده در برابر خون‌آشام‌های اندرویدی

اندروید سیستم عاملی است که این روزها در اکثر گوشی های تلفن همراه وجود دارد. در این مطلب از علم و فنآوری سایت چمدون به اندروید خواهیم پرداخت و اینکه چگونه می توان با چند تنظیم ساده باتری گوشی خود را نجات دهید . اندروید هنوز هم باگ های زیادی دارد .اندروید بعنوان یک سیستم

اندروید سیستم عاملی است که این روزها در اکثر گوشی های تلفن همراه وجود دارد.

در این مطلب از علم و فنآوری سایت چمدون به اندروید خواهیم پرداخت و اینکه چگونه می توان با چند تنظیم ساده باتری گوشی خود را نجات دهید .

اندروید هنوز هم باگ های زیادی دارد .اندروید بعنوان یک سیستم عامل اگر چه در حال به روز رسانی است اما بازهم مشکلات خاص خودش را دارد.

blank

این کار باتری گوشی شما را درست به اندازه روشنایی زیاد صفحه نمایش تخلیه می‌کند. می‌توانید با رفتن به برنامه «Launcher» گوشی خود با پایین نگه داشتن قسمت خالی از صفحه اصلی و کلیک کردن روی تنظیمات، این مورد را تنظیم کنید. سپس یک تم تیره برای صفحه خود انتخاب کنید.

ایسوس موبایل جدید خود را معرفی کرد/بررسی zenfone 10 + عکس

برخی از تنظیمات مانند یک خون‌آشام انرژی گوشی شما را می‌مکند و باید تتغییر کنند. سامسونگ به همه دارندگان تلفن‌های اندرویدی درباره ۸ وضعیتی که مانند خون‌آشام باتری را تخلیه می‌کند، هشدار داد.

سامسونگ لیستی از تنظیماتی که بیشتری انرژی را مصرف می‌کنند و همین‌طور پیشنهاد‌هایی برای کاهش مصرف باتری پیشنهاد کرد. اگر می‌بینید که باتری گوشی اندروید شما با سرعت خالی می‌شود، ممکن است به دلیل یکی از این تنظیمات خون‌آشامی باشد.

۱. کاهش روشنایی صفحه

کاهش روشنایی صفحه نمایش می‌تواند عمر باتری شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. فقط زمانی که بیرون زیر نور خورشید هستید، به روشنایی ۱۰۰ درصد نیاز دارید. می‌توانید با رفتن به تنظیمات و سپس صفحه نمایش یا با کشیدن انگشت به پایین از نوار اعلان‌ها، آن را در اندروید خود تنظیم کنید.

گوشی های شیائومی بهتر هستند یا سامسونگ؟کدام یک را بخریم ؟

۲. تصویر زمینه را به تاریک تغییر دهید

این کار باتری گوشی شما را درست به اندازه روشنایی زیاد صفحه نمایش تخلیه می‌کند. می‌توانید با رفتن به برنامه «Launcher» گوشی خود با پایین نگه داشتن قسمت خالی از صفحه اصلی و کلیک کردن روی تنظیمات، این مورد را تنظیم کنید. سپس یک تم تیره برای صفحه خود انتخاب کنید.

۳. زمان خواب تلفن را کوتاه کنید‌

می‌توانید این کار را با رفتن به تنظیمات و سپس قسمت نمایش انجام دهید. به زمان نمایش صفحه بروید و زمان را کاهش دهید. کمترین زمان، ۱۵ ثانیه است.

۴. به‌روزرسانی برنامه‌ها در پس‌زمینه

بسیاری از برنامه‌ها از باتری گوشی شما در پس‌زمینه برای به‌روزرسانی یا ارسال اعلان‌ها برای شما استفاده می‌کنند. برای تنظیم این مورد، به تنظیمات، باتری، مراقبت از دستگاه، باتری و سپس محدودیت‌های استفاده در پس‌زمینه بروید. رفرش و به‌روزرسانی برنامه پس‌زمینه را برای برنامه‌های پراستفاده خود خاموش کنید.

۵. حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را روشن کنید

حالت صرفه جویی در انرژی به طور خودکار روشنایی و وضوح صفحه را کاهش می‌دهد، سرعت پردازنده را محدود و استفاده از شبکه پس‌زمینه را متوقف می‌کند. این را می‌توانید در تنظیمات پیدا کنید.

۶. لوکیشن را خاموش کنید

وقتی تنظیمات خدمات لوکیشن یا موقعیت مکانی روشن است، از باتری گوشی در پس‌زمینه استفاده می‌شود. با رفتن به تنظیمات و سپس مکان، این مورد را خاموش کنید.

۷. رومینگ داده را خاموش کنید

رومینگ داده از باتری استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که شما به داده‌های خود متصل می‌شوید. با رفتن به تنظیمات، اتصالات و سپس شبکه‌های تلفن همراه، آن را خاموش کنید. حالت هواپیما همچنین می‌تواند مصرف باتری را برای رومینگ داده محدود کند، اما همه سرویس‌ها از جمله WiFi را هم مسدود می‌کند.

منبع: همشهری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.