?>
تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1402 - 12:19
کد خبر : 16245

صدف صفرزاده تهرانی شد/ فیلم جدید معلم قائمشهری

صدف صفرزاده تهرانی شد/ فیلم جدید معلم قائمشهری

صدف صفرزاده خانم معلم قائمشهری است. صدف صفرزاده به دلیل انتشاری از فیلم پخش ترانه گنگستر شهر آمل در کلاس درس تعلیق شد. سرویس سرگرمی چمدون ، صدف صفرزاده معلم قائمشهری متولد ۲۷ بهمن ۱۳۷۲ بوده و فوق لیسانس میکروبیولوژی دارد که در زمینه اینفلوئنسر نیز فعالیت دارد صدف صفرزاده  به دلیل پخش آهنگ گنگستر شهر آمل در کلاس درس اخراج شد.

صدف صفرزاده خانم معلم قائمشهری است. صدف صفرزاده به دلیل انتشاری از فیلم پخش ترانه گنگستر شهر آمل در کلاس درس تعلیق شد.

سرویس سرگرمی چمدون ، صدف صفرزاده معلم قائمشهری متولد ۲۷ بهمن ۱۳۷۲ بوده و فوق لیسانس میکروبیولوژی دارد که در زمینه اینفلوئنسر نیز فعالیت دارد صدف صفرزاده  به دلیل پخش آهنگ گنگستر شهر آمل در کلاس درس اخراج شد.

 

صدف  معروف به معلم قائم شهری که در چند ماه گذشته سوژه فضای مجازی بوده است. امروز طی استوری هایی از‌مهاجرت خود به تهران خبر داد و دلیل این مهاجرت را تدریس خصوصی ریاضی بیان کرد. این معلم قائم شهری از آموزش و پرورش خداحافظی کرده است.

blank

صدف صفرزاده برای همیشه رفت / معلمی که با گنگستر شهر آمل مشهور شد+فیلم خداحافظی

صفرزاده درحال حاضر در صفحه اینتساگرامش فعالیت می کند و ویدیو های جدیدی از خود منتشر کرده است.

 

او متولد ۲۷ بهمن ماه ۱۳۷۲ قائمشهر است. او فوق لیسانس میکروبیولوژی است و به گفته خودش به دلیل علاقه زیادش به معلمی پا به این عرصه گذاشته است. صفرزاده معلم ریاضی پایه پنجم و ششم یک مدرسه غیرانتفاعی است که پیشتر به واسطه تدریس ریاضی با آهنگ‌ها و روش‌های خاص در فضای مجازی شهرت داشت.

 

فیلمی جالب از نحوه تدریس صدف صفرزاده معلم اخراجی قائم شهری

معلم قائمشهری با پخش آهنگ گانگستر شهر آمل در کلاس درس اخراج شد. معلمم قائمشهری با دابسمش این آهنگ بیشترین بازدید را در اینستاگرام زد. این معلم جوان قائمشهری به دلیل گرفتن فیلم از کلاس مدرسه هنگام خواندن آهنگ گنگستر شهر آمل توسط بچه‌ها و انتشار آن در فضای مجازی ، از آموزش و پرورش اخراج شد اما به استخدام بخش فرهنگی باشگاه نساجی مازندران درآمد.

این معلم جوان در یک سال گذشته چندین مرتبه به خاطر مدل خاص تدریس اش خبرساز شده است و اکنون یکی از چهره های شناخته شده است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.