?>
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 9:52
کد خبر : 16294

تردز قاتل توئیتر چیست ؟ آموزش نصب و راه اندازی تردز Threads

تردز قاتل توئیتر چیست ؟ آموزش نصب و راه اندازی تردز Threads

در اوایل این هفته، متا، شرکت مادر فیس‌بوک و اینستاگرام، محصول جدیدی را وارد صحنه رسانه‌های اجتماعی کرد. متا رسماً تردز Threads، رقیب خود را برای توییتر، پس از تایید برنامه‌های این اپلیکیشن، راه‌اندازی کرد.  سرویس علم و فنآوری چمدون ، تردزThreads در حال حاضر محبوب است.برنامه در چهار ساعت اول خود پنج میلیون ثبت نام دریافت

در اوایل این هفته، متا، شرکت مادر فیس‌بوک و اینستاگرام، محصول جدیدی را وارد صحنه رسانه‌های اجتماعی کرد.

متا رسماً تردز Threads، رقیب خود را برای توییتر، پس از تایید برنامه‌های این اپلیکیشن، راه‌اندازی کرد.

 

سرویس علم و فنآوری چمدون ، تردزThreads در حال حاضر محبوب است.

برنامه در چهار ساعت اول خود پنج میلیون ثبت نام دریافت کرد و طبق گفته این شرکت تا صبح پنج شنبه ۳۰ میلیون کاربر داشت که آن را به سریع ترین برنامه دانلود شده تبدیل می کند.

 تعدادی از برندها، افراد مشهور و دیگر چهره‌های برجسته در حال حاضر کاربر هستند: بیلبورد، HBO، NPR و نتفلیکس در چند دقیقه پس از راه‌اندازی حساب‌هایی راه‌اندازی کردند و سارا جسیکا پارکر، اپرا و کیم کارداشیان هم اکنون ثبت‌نام کرده‌اند.

اما Threads دقیقا چیست؟

چگونه کار می کند و چقدر راحت می توان یک حساب کاربری دریافت کرد؟

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد برنامه ای که برخی از مردم آن را “قاتل توییتر” می نامند می توانید مطالعه کنید.

blank

تردز Threads چیست؟

 Threads یک برنامه مکالمه مبتنی بر متن است که، به گفته متا، به گونه‌ای طراحی شده است که در آن افراد  گرد هم می‌آیند تا همه چیز را از موضوعاتی که امروز به آن‌ها اهمیت می‌دهید تا موضوعاتی که فردا به آن اهمیت می‌دهید، بحث کنند. شما  می توانید در تریدز با دوستان خود و حتی فالوورهایتان در اینستاگرام در ارتباط نزدیک باشید.

می توانید ایده ها و دانسته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید .

چه کسانی  تاکنون از  تردزThreads را نصب کرده اند؟

تعدادی از چهره های مشهور قبلاً در این برنامه ثبت نام کرده اند، از جمله سارا جسیکا پارکر ، شکیرا، کیم کارداشیان ، اپرا، جنیفر لوپز و گوردون رمزی. تا کنون، آنها مطالب مقدماتی را ارسال می کنند: “صبح همه. ارسال کردن. با خوش بینی.” SJP نوشت که اولین پست خود را نیز در اینستاگرام به اشتراک گذاشت .

چگونه در تردز Threads ثبت نام کنم؟

کاربران Thread برای ورود به یک حساب اینستاگرام نیاز دارند.

پس از ثبت نام، این کار ساده است: می توانید انتخاب کنید که همان افرادی را که در اینستاگرام دنبال می کنید، دنبال کنید، اگر آن کاربران نیز Threads داشته باشند، یا افراد جدید را به طور کامل دنبال کنید. یک نکته قابل توجه است – اگر Threads را دانلود می کنید و می خواهید حساب خود را حذف کنید، باید کل حساب اینستاگرام خود را نیز حذف کنید.

آموزش دانلود تردز

اگر شما هم می‌خواهید در شبکه اجتماعی جدید تردز ثبت نام کنید اما نمی‌دانید اپلیکیشن رسمی Threads برای اندروید را از کجا دانلود کنید یا چگونه حساب تردز بسازید، با آموزش نصب، ثبت نام و حل مشکل ثبت نام در تردز با ما همراه شوید.

تردز یک شبکه اجتماعی کم و بیش مشابه توییتر است، اما برای ثبت نام در تردز باید نکاتی را بدانید.

موضوع جالب درباره instagram threads این است که کاربران اینستاگرام هم می‌توانند با حساب کاربری اینستاگرام از اینستاگرام تردز استفاده کنند. در واقع کاربران حال حاضر اینستاگرام به راحتی می‌توانند از تردز استفاده کنند.

اگر اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کرده‌اید و از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید با نصب تردز سریع می‌توانید با استفاده از حساب کاربری اینستاگرام از تردز استفاده کنید.

اولین قدم برای عضویت در تردز، دانلود اپلیکیشن است. با این‌که امکان ورود به تردز ازطریق حساب اینستاگرام وجود دارد، همچنان برای استفاده از این شبکه‌ی اجتماعی باید اپلیکیشنی مستقل را دانلود کنید.

دانلود نسخه‌ی آیفون تردز و دانلود نسخه‌ی اندروید تردز ازطریق اپ استور و گوگل پلی امکان‌پذیر است. به‌غیر از این دو فروشگاه آنلاین، تردز را از هیچ منبع دیگری دانلود نکنید.

در صورت تمایل می‌توانید پست‌های تردز را ازطریق نسخه‌ی وب نیز مشاهده کنید؛ البته در نسخه‌ی وب امکان لایک و ری‌پست و کامنت‌گذاشتن وجود ندارد.

نحوه ثبت نام تردز در ایران

پیش از هر چیز قویاً توصیه می‌کنیم حواستان به اپلیکیشن های شبیه به Threads یا حتی جعلی باشد و طعمه آنها نشوید. در نظر داشته باشید که اپلیکیشن تردز برای اندروید در فروشگاه گوگل پلی Threads, an Instagram app نام دارد و نباید آن را با اپلیکیشن های مشابه اشتباه بگیرید. همچنین حواستان باشد که ناشر این برنامه باید حتماً Instagram باشد.

برای ثبت نام در تردز به نصب اپلیکیشن اندروید یا iOS آن نیاز است و متأسفانه هنوز نسخه تحت وب آن راه اندازی نشده است. در این حال هنوز برنامه Threads برای اندروید در همه کشورها عرضه نشده است و ممکن است نیاز باشد IP کشورهای مختلفی را امتحان کنید. اما با IP آلمان موفق به نصب Threads بر روی گوشی اندرویدی شدیم اما با آی پی فرانسه چنین امکانی وجود نداشت.

آموزش ثبت نام در تردز برای کاربران اینستاگرام

پس از نصب اپلیکیشن تردز روی گوشی، زمانش رسیده است که وارد این شبکه‌ی اجتماعی شوید. برای استفاده از تردز به حساب کاربری نیاز دارید. اگر پیش‌تر حساب اینستاگرام ساخته‌اید، می‌توانید به‌سادگی وارد تردز شوید.

۱. اپلیکیشن تردز را باز کنید و روی گزینه‌ی Log in with Instagram کلیک کنید تا وارد تردز شوید.

پس از اجرای برنامه، برای ثبت نام در Threads باید با استفاده از حساب اینستاگرام خود به آن لاگین کنید، بنابراین دست کم فعلاً امکان ثبت نام تردز با ایمیل یا شماره موبایل وجود ندارد و حتماً به یک حساب اینستاگرام نیاز دارید.

کافی است بر روی عبارت Log in with Instagram کلیک کرده و مشخصات حساب اینستاگرام خود را وارد کنید و بر روی Log in بزنید.

۲. گزینه‌ی Import from Instagram را بزنید تا پروفایل اینستاگرام شما به تردز منتقل شود. همچنین امکان ویرایش بایوگرافی، لینک پروفایل و حتی تصویر به‌صورت دستی وجود دارد. برای ویرایش هر یک، روی آن‌ها ضربه بزنید. سپس Next را بزنید.

در صفحه بعد یک پیغام به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید اکانت خود را برای ورود به تردز سیو کنید.

۳. در مرحله بعد شاهد نمایش اطلاعات پروفایل حساب اینستاگرام تان خواهید بود که دو گزینه دارید. اگر بر روی Import from Instagram بزنید، این اطلاعات از حساب اینستاگرم تان وارد می‌شود، با این حال امکان انتخاب بیوگرافی و درج لینک در پروفایل تردز شما وجود دارد. دقت داشته باشید امکان تغییر یوزرنیم تردز وجود ندارد و حساب شما با اینستاگرام مشترک خواهد بود.

در مرحله‌ی سوم باید عمومی یا خصوصی بودن حساب را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید همه‌ی کاربران پست‌های شما را ببینند گزینه‌ی Public Profile را انتخاب کنید، در غیر این‌صورت سراغ انتخاب Private Profile بروید.

در این پنجره شما می‌توانید پابلیک یا خصوصی بودن حساب تردز خود را تعیین کنید که کارکرد آن مشابه اینستاگرام است.

چگونه تردز Threads را نصب کنیم؟ + آموزش ثبت نام و ساخت اکانت | برنامه تردز چیست؟ + طرز استفاده

۴. در مرحله‌ی چهارم فهرست کسانی را که در اینستاگرام فالو کرده‌اید مشاهده خواهید کرد. با ضربه روی گزینه‌ی Follow All تمامی حساب‌ها فالو می‌شوند. در صورت تمایل روی گزینه‌ی Follow در کنار هر نام کاربری ضربه بزنید تا آن حساب فالو شود. سپس گزینه‌ی Next را در بالای صفحه بزنید.

شما می‌توانید همان فالورهای اینستاگرام خود را با زدن بر روی Follow all به صورت یک جا فالو کنید، با این حال امکان فالو نکردن یا صرفاً فالو کردن حساب‌های دلخواهتان هم وجود دارد.

چگونه تردز Threads را نصب کنیم؟ + آموزش ثبت نام و ساخت اکانت | برنامه تردز چیست؟ + طرز استفاده

۵. در نهایت روی گزینه‌ی Join Threads ضربه بزنید تا فرآیند ساخت حساب کاربری تردز به اتمام برسد.

در صورتی که همه چیز به خوبی پیش برود و ارتباط شما با سرورهای تردز برقرار باشد، ثبت نام در Threads به همین سادگی است. شما می‌توانید زبان تردز را از طریق تنظیمات به فارسی تغییر بدهید.

چگونه تردز Threads را نصب کنیم؟ + آموزش ثبت نام و ساخت اکانت | برنامه تردز چیست؟ + طرز استفاده

آموزش ثبت نام در تردز بدون داشتن حساب اینستاگرام

تردز به‌شدت به اینستاگرام وابسته است و در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مقاله هیچ راهکاری برای ثبت نام در ترندز بدون داشتن حساب اینستاگرام وجود ندارد. در صورت ارائه‌ی راهکار، مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

تریدز Threads چقدر شبیه توییتر است

اگر کاربر معمولی توییتر هستید، متوجه شباهت‌های آشکار بین این دو برنامه خواهید شد.

هر دو دارای فید خبری، نمادهایی به شکل قلب برای لایک کردن محتوای دیگران و قابلیت ارسال مجدد هستند. با این حال، برخی از عبارت‌ها با بازتوییت‌هایی به نام “reposts” و توییت‌هایی به نام “threads” تغییر کرده است. با این حال، این برای جلوگیری از تهدید توییتر به شکایت کافی نیست .

متا  در گذشته از کپی کردن محصولات رقیب، از جمله راه‌اندازی ویژگی Reels اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ ، که به دلیل شباهت آن به TikTok مورد توجه قرار گرفت ، مخالفتی نداشت . مارک زاکربرگ علناً گفته است که تریدز  Threads برای رقابت با توییتر طراحی شده است، در پلتفرمی که کمتر از اپلیکیشن جدید او نیست.

او در یک پست تریدز  Threads گفت: «این کار کمی طول می‌کشد، اما فکر می‌کنم باید یک برنامه مکالمه عمومی با بیش از ۱ میلیارد نفر در آن وجود داشته باشد. توییتر این فرصت را داشته است اما موفق نشده است.

پست‌ها در تریدز  Threads می‌توانند ۵۰۰ کاراکتر باشند (در مقایسه با ۲۸۰ کاراکتر برای اکثر کاربران توییتر) و ویدیوهایی با طول حداکثر پنج دقیقه می‌توانند پست شوند.

یک پست همچنین می تواند به عنوان یک لینک در پلتفرم های دیگر به اشتراک گذاشته شود و مستقیماً در استوری اینستاگرام شما پست شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.