?>
تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1402 - 0:19
کد خبر : 16936

بلاتکلیفی عقاب آسیا /پرسپولیس نشد استقلال !

بلاتکلیفی عقاب آسیا /پرسپولیس نشد استقلال !

احمدرضا عابدزاده ملقب به عقاب آسیا تمایل دارد تا پسرش در فوتبال ایران به بازی گرفته شود . عقاب آسیا خوب می داند که برای بازگشت امیر رضا به چارچوب تیم ملی در مسابقات جام ملت های پیش رو آمدنش به لیگ برتر کارساز است . از طرف دیگر استقلال شروع ابتدایی نقل و انتقالات

احمدرضا عابدزاده ملقب به عقاب آسیا تمایل دارد تا پسرش در فوتبال ایران به بازی گرفته شود .

عقاب آسیا خوب می داند که برای بازگشت امیر رضا به چارچوب تیم ملی در مسابقات جام ملت های پیش رو آمدنش به لیگ برتر کارساز است .

blank

از طرف دیگر استقلال شروع ابتدایی نقل و انتقالات به دنبال جذب دروازه‌بان خارجی بود اما به دلیل محدودیت بودجه و رقم سنگینی که دروازه‌بانان خوب خارجی به آبی‌ها می دهند، فعلا  این پروسه اجرایی نشده است.

سرویس ورزش چمدون ،از قرار معلوم آبی‌ها قرار به بازگرداندن حسین حسینی دارند و از سوی دیگر، تلاش می کنند یک رقیب جدی برای او تدارک ببینند تا فضای رقابتی بیشتر میان دروازه‌بان‌ها شاهد باشیم.

عقاب آسیا و علاقه اش به پرسپولیس

احمد رضا پدر امیر خیلی دوست داشت او راهی تیم پرسپولیس شود اما بعد از اینکه علیرضا بیرانوند قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد، این امکان برای این دروازه‌بان جوان مهیا نشد. پاسخ اولیه امیر عابدزاده به استقلال بر اساس خبرهای رسیده این بوده که هنوز به جمع بندی نهایی برای بازی در خارج از ایران یا ایران نرسیده است.

آیاحرف های نکونام بوی بهانه می دهد؟بیچاره هوادار استقلال

عابدزاده در فصول اخیر در تیم‌های پرتغالی و اسپانیایی بازی می کرده و شاید انگیزه بازگشت به اردوی تیم ملی، یک بار دیگر او را مجاب کند که در لیگ برتر ایران به فوتبالش ادامه دهد.

باید دید عقاب آسیا در نهایت چه تصمیمی برای جوجه عقاب خواهد گرفت .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.