?>
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 23:28
کد خبر : 17222

جیلی امگرند L Hi-P چمپین ادیشن/ نفس تازه جیلی

جیلی امگرند L Hi-P چمپین ادیشن/ نفس تازه جیلی

جیلی در حال تدارک برای عرضه سدان امگرند L Hi-P نسخه چمپین – Champion – با پیشرانه هیبریدی پلاگین است. سرویس علم و فنآوری چمدون ،گفته می‌شود این خودرو می‌تواند در حالت برقی با یک بار شارژ تا ۱۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد. این چینی که از سیستم شارژ سریع DC نیز پشتیبانی می‌کند، طی

جیلی در حال تدارک برای عرضه سدان امگرند L Hi-P نسخه چمپین – Champion – با پیشرانه هیبریدی پلاگین است.

سرویس علم و فنآوری چمدون ،گفته می‌شود این خودرو می‌تواند در حالت برقی با یک بار شارژ تا ۱۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد. این چینی که از سیستم شارژ سریع DC نیز پشتیبانی می‌کند، طی ماه جاری میلادی وارد بازار می‌شود.

blank

جیلی بعد از عرضه ویرایش اولیه امگرند L Hi-P با چالش‌هایی روبرو شد. به گفته برخی از رانندگان تاکسی که از این خودرو استفاده می‌کردند، محصول فوق با یک بار شارژ نمی‌توانست تا ۱۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد.

علاوه بر این ادعا شده بود مصرف سوخت این خودرو بیشتر از رقم اعلامی کارخانه یعنی ۳.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

شاید به همین دلیل بوده که جیلی خیلی سریع سراغ به‌روزرسانی این مدل رفته است.

تنها مشخصات فنی نیست که در این خودرو بهبود پیدا کرده است.

ویرایش جدید جیلی فوق از نظر طراحی نیز اصلاح شده است.

به ویژه در قسمت جلوپنجره X شکل که حالا در نسخه امروز، باعث بهبود آیرودینامیک شده است. هم‌چنین برخی از جزئیات دیگر مانند اگزوز نیز بهینه‌سازی شده است.

جیلی امگرند L HiP چمپین ادیشن

این خودرو با طول، عرض و ارتفاع ۴۷۳۵، ۱۸۱۵ و ۱۴۹۵ میلی‌متری و فاصله محوری ۲۷۰۰ میلی‌متری مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر بنزینی با ۱۸۱ اسب‌بخار و یک موتور برقی ۱۳۶ اسب‌بخاری است. خروجی قدرتمند این خودرو به جعبه‌دنده‌ای ۳ سرعته متصل شده است.

همان‌طور که گفته شد، جیلی مدعی شده است که این خودرو در حالت برقی می‌تواند تا ۱۰۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد. این در حالی است که شتاب ترکیبی بنزینی و برقی آن تا ۱۳۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد.

گفته می‌شود قیمت پایه این خودرو چیزی حدود ۱۸ هزار دلار است که در صورت استفاده از حداکثر توانایی‌ها و آپشن‌ها این عدد تا ۲۳ هزار و ۷۰۰ دلار نیز افزایش می‌یابد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.