?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 22:34
کد خبر : 17582

شماره ۱۰ استقلال را برای این آقا کنار گذاشته اند

شماره ۱۰ استقلال را برای این آقا کنار گذاشته اند

مسئولان باشگاه استقلال بعد از توافقاتی که در روزهای اخیر با برخی بازیکنان داشتند و کار به عقد قرارداد کشید اعلام کردند که خبرهای خوبی در روزهای آتی به گوش هواداران خواهد رسید. پروژه بازگرداندن امیرحسین حسین‌زاده به استقلال هنوز متوقف نشده و مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند این بازیکن را هر طور شده جذب

مسئولان باشگاه استقلال بعد از توافقاتی که در روزهای اخیر با برخی بازیکنان داشتند و کار به عقد قرارداد کشید اعلام کردند که خبرهای خوبی در روزهای آتی به گوش هواداران خواهد رسید.

blank

پروژه بازگرداندن امیرحسین حسین‌زاده به استقلال هنوز متوقف نشده و مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند این بازیکن را هر طور شده جذب کنند.

نکونام خطاب به آقای ستاره: من به تو اعتقادی ندارم می توانی بروی !

بعد از تمدید قرارداد سید حسین حسینی و جذب ایمان سلیمی و توافقات با عارف غلامی برای حضور دوباره در استقلال مسئولان این باشگاه قصد دارند با جذب دو تا سه بازیکن مطرح به نوعی خیال کادر فنی و هواداران را برای حضور مقتدرانه در لیگ جدید آسوده کنند.

درهمین راستا خطیر که به تازگی مسئولیت مهمی را در باشگاه استقلال به عهده گرفته در ادامه مذاکرات خود با باشگاه شارلروای بلژیک توانسته موافقت ضمنی مسئولان این باشگاه را برای بازگرداندن حسین‌زاده جلب کند.

شماره ۱۰ را برای او گذاشته اند

البته طرف بلژیکی به دنبال دریافت پول قابل توجهی است که مدیران استقلال هم راضی شده‌اند تا ۵۰۰ هزار دلار به این باشگاه پرداخت کنند تا حسین‌زاده به طور قطعی به استقلال بیاید اما طرف بلژیکی به دنبال دریافت پول بیشتری است و خواستار ۸۰۰ هزار دلار شده است.

یحیی گل‌محمدی قید گزینه استقلال را زد چون او…

در این میان اما حسین‌زاده در مذاکراتی که با مسئول باشگاه استقلال داشته موافقت قطعی خود را برای بازگشت به این باشگاه اعلام کرده است.

حسین‌زاده حتی به سران استقلال اعلام کرده اگر این انتقال به سرانجام برسد، خواستار دریافت پیراهن شماره ۱۰ خواهد بود که اگر چنین شود باشگاه استقلال بدون هیچ مخالفتی پیراهن شماره ۱۰ را به حسین‌زاده خواهد داد تا این بازیکن با افکار آماده‌تر در لیگ بعد حاضر شود.

بازیکن سابق استقلال: آقای نکونام به مرگ برادرم فوتبال را کنار می گذارم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.