?>
تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1402 - 12:29
کد خبر : 17775

دردسر تازه باشگاه استقلال همه را نگران کرد

دردسر تازه باشگاه استقلال همه را نگران کرد

دردسر جدید باشگاه استقلال از راه رسید .افراد نزدیک به باشگاه استقلال درباره موضوع شکایت رافائل سیلو از باشگاه استقلال خبر می‌دهند که این بازیکن از طریق مدیر برنامه‌هایش بلافاصله پس از فسخ قرارداد از استقلال شکایت کرده است. ممکن است این فصل شاهد ضعیف ترین استقلال تاریخ باشیم ؟ این بازیکن بابت مطالبات پرداخت

دردسر جدید باشگاه استقلال از راه رسید .افراد نزدیک به باشگاه استقلال درباره موضوع شکایت رافائل سیلو از باشگاه استقلال خبر می‌دهند که این بازیکن از طریق مدیر برنامه‌هایش بلافاصله پس از فسخ قرارداد از استقلال شکایت کرده است.

ممکن است این فصل شاهد ضعیف ترین استقلال تاریخ باشیم ؟

این بازیکن بابت مطالبات پرداخت نشده، همچنین حق مالیات ۸۵ هزار دلاری اش که با یک اشتباه عجیب در متن انگلیسی و فارسی قراردادش از پرداختی فروردین ماه به این بازیکن کسر شده بود شکایت کاملی را تنظیم کرده و آن را به فیفا داده است.

blank

گفته می‌شود این شکایت به مرحله صدور حکم رسیده و حالا باشگاه استقلال باید علاوه بر پرداخت مطالبات سیلوا، جریمه دیرکرد و مالیات کسر شده از این بازیکن را هم به او بپردازد.

الهلال بی خیال طارمی شد و با کاپیتان فولام به توافق رسید

هنوز از رقم دقیق درخواستی وکیل سیلوا از باشگاه استقلال اطلاع دقیقی در دسترس نیست اما قطعاً این رقم نزدیک یا بیش از به ۲۰۰ هزار دلار خواهد بود که در این صورت به عددی بیش از ۱۰میلیارد تومان می رسد! چرا که تنها ۸۵ هزار دلار از این پول به حق مالیات کسر شده از این مدافع برزیلی مربوط می‌شود.

لازم به ذکر است؛ در روزهای گذشته عنوان می‌شد شاید سیلوا دوباره به استقلال برگردد و حضورش در این تیم را ادامه بدهد.

خود این بازیکن نیز ابراز تمایل کرده بود تا در صورت رفع مشکلش به همکاری با این تیم ادامه بدهد اما با توجه به اوضاع مالی باشگاه استقلال در روزهای گذشته که چک مهرداد پولادی برگشت خورد و یامگا هم به استقلال هشدار داد، باید دید در وضعیت بحرانی این روزهای استقلال آیا شرایط برای ادامه همکاری با سیلوا و پرداخت طلب این بازیکن مهیا می‌شود یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.