?>
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 20:37
کد خبر : 17915

سورن پلاس بهینه ایران‌خودرو هم از راه رسید

سورن پلاس بهینه ایران‌خودرو هم از راه رسید

 با توجه به تولید آزمایشی سورن پلاس بهینه گفته می شود که این خودرو تا پایان سال جاری جایگزین پژو پارس می شود.به گزارش آخرین خودرو، بر اساس برنامه ریزی های وزارت صمت و ایران خودرو پژو پارس در پایان سال ۱۴۰۲ توقف تولید می شود و برای پوشش سهم بازار این خودرو، محصولاتی مانند سورن پلاس بهینه

 با توجه به تولید آزمایشی سورن پلاس بهینه گفته می شود که این خودرو تا پایان سال جاری جایگزین پژو پارس می شود.

به گزارش آخرین خودرو، بر اساس برنامه ریزی های وزارت صمت و ایران خودرو پژو پارس در پایان سال ۱۴۰۲ توقف تولید می شود و برای پوشش سهم بازار این خودرو، محصولاتی مانند سورن پلاس بهینه به بازار می آیند.

blank

سورن پلاس بهینه با حضور خود، در جایگاه یک سدان اقتصادی و ارزانتر از سایر تیپ های سورن پلاس قرار می گیرد و با این روش، همچنان خط تولید پیشرانه XU7 پلاس ۸ سوپاپ فعالیت خود را ادامه می دهد.

البته باید گفت که پروژه تولید پژو پارس جدید (پژو پارس فیس لیفت) در دست انجام است و احتمالاً در ماه های پایانی عرضه این خودرو، نسخه فیس لیفت جایگزین نمونه فعلی می شود. اما می دانیم که در نهایت پس از توقف تولید پژو پارس، قرار است تا سورن پلاس بهینه جایگزین این محصول شود.

سورن پلاس بهینه جایگزین پژو پارس می شود

سورن پلاس بهینه چه مشخصاتی دارد؟

سورن پلاس بهینه ضعیف ترین نسخه این خودروی ملی و اقتصادی است. در این خودرو پیشرانه XU7 پلاس دیده می شود.

اولین کلیپ از «شاین مکس» محصول جدید ایرانخودرو

این پیشرانه ۱۷۶۱ سی سی ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ است و ۹۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده سورن پلاس بهینه از نوع ۵ سرعته دستی است و توان را به چرخ های جلو می رساند. در این خودرو امکان فعال سازی قابلیت دوگانه سوز هم فراهم است.

 

سورن پلاس بهینه به واسطه استانداردهای جدید به سنسور نور و باران مجهز خواهد بود.

همچنین دو کیسه هوا، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، آینه های تاشو برقی، چراغ روشنایی روز، پشتی صندلی برقی، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، فرمان هیدرولیک و… در این خودرو دیده می شود.

اولین فیلم از دسته گل جدید ایرانخودرو« پارس بهینه»

سورن پلاس بهینه ترمز کاسه ای را در بخش عقب دارد و فعلا در نمونه های تولید آزمایشی، رینگ آلومینیومی برای آن در نظر گرفته نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.