?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 14:22
کد خبر : 17997

ماجرای تماس های بی فایده علیرضا بیرانوند با محمدرضا خالدآبادی

ماجرای تماس های بی فایده علیرضا بیرانوند با محمدرضا خالدآبادی

محمدرضا خالدآبادی با وجود اطمینان خاطر علیرضا بیرانوند، تصمیم گرفت به استقلال بپیوندد. به گزارش طرفداری، طی چند روز اخیر بارها در طرفداری در مورد آخرین وضعیت محمدرضا خالدآبادی نوشتیم و از روند مذاکرات دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با این دروازه بان خبر دادیم. دروازه بانی که قبل از سفر با تیم ملی امید

محمدرضا خالدآبادی با وجود اطمینان خاطر علیرضا بیرانوند، تصمیم گرفت به استقلال بپیوندد.

به گزارش طرفداری، طی چند روز اخیر بارها در طرفداری در مورد آخرین وضعیت محمدرضا خالدآبادی نوشتیم و از روند مذاکرات دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با این دروازه بان خبر دادیم.

blank

دروازه بانی که قبل از سفر با تیم ملی امید قرار بود با حضور در باشگاه پرسپولیس با این تیم قرارداد رسمی امضا کند اما وقتی که محمود فکری سرمربی هوادار از مدیران این باشگاه درخواست کرد، باعث شد درنهایت خالدآبادی تغییر مسیر داده و استقلالی شود. به هرحال او می خواست راهی تیمی شود که بیشتر بازی می کند و نکونام به او قول داده بود در استقلال فیکس بازی خواهد کرد.

مهدی قایدی در پیام احساسی اش برای هواداران چه نوشت ؟

قولی که ننکا و گل محمدی هیچ وقت به خالدآبادی ندادند.

در این میان اما نکته جالب اینجاست علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی برای اطمینان خاطر به خالدآبادی ۲ بار با او تماس تلفنی گرفت و با او حرف زد.

 

بیرانوند یک بار سه چهار روز قبل با خالدآبادی تماس گرفت و یک بار هم روز قبل و پیش از حضور این دروازه بان در باشگاه استقلال. بیرو در این تماس های تلفنی به خالدابادی تاکید کرد در پرسپولیس فضای خوبی بین دروازه بان ها وجود دارد و خودش هم به عنوان دروازه بان اول کاملا از او حمایت خواهد کرد. ضمن این که پرسپولیس فصل بعد در ۳ جام بازی می کند و به همه بازیکنان بازی می رسد.

جالب این که خالدآبادی پس از این تماش تلفنی به بیرانوند تاکید کرد باید به باشگاه هوادار برود و ببیند کار به کجا می‌رسد و دقایقی بعد با استقلال قرارداد بست! شاید او نمی خواست به بیرانوند بگوید که عضویت در استقلال را پدیرفته است.

قطعا او شماره یک تیم ملی خواهد بود

 

به هر روی خالدآبادی با این که به پیراهن قرمز تعلق خاطر داشت اما خوب می دانست در پرسپولیس با وجود حمایت های بیرانوند قطعا به اندازه استقلال به او بازی نخواهد رسید و به همین دلیل نیز تصمیم گرفت با پیراهن استقلال شانس خودش را امتحان کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.