?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 11:56
کد خبر : 13405

سرنوشت سیاه زن نازا در دستان رمال شیاد + عکس جزئیات داستان ۲ زن تهرانی

سرنوشت سیاه زن نازا در دستان رمال شیاد + عکس جزئیات داستان ۲ زن تهرانی

یکی آرزوی ازدواج دارد و بخت اش با طلسم بسته شده است و دیگری در حسرت مادر شدن به هر دری زده است ! داستان ۲ زن با سرنوشت هایی عجیب که آنان را به دخمه رمال های شیاد کشانده است. زن جوان هم خیانت کرد هم همسرش را به قتل رساند از ازدواج مان۱۲سالی

یکی آرزوی ازدواج دارد و بخت اش با طلسم بسته شده است و دیگری در حسرت مادر شدن به هر دری زده است ! داستان ۲ زن با سرنوشت هایی عجیب که آنان را به دخمه رمال های شیاد کشانده است.

زن جوان هم خیانت کرد هم همسرش را به قتل رساند

از ازدواج مان۱۲سالی می گذشت دیگر ازپچ پچ زنانه در جمع های مهمانی خسته شده بودم از این دکتر به آن دکتر دیگر هیچ فایده ای نداشت و انگ نازایی بر پیشانی من و شوهرم هک شده بود هر جا می‌رفتم تا سرصحبت باز می شد هرکسی نسخه ای برایمان می پیچید تا اینکه در صف نانوایی زن غریبه رمالی را معرفی کرد که می گفت می تواند مشکل نازایی ما را حل کند.

 

ساعت ۸صبح بود صف نانوایی محل مثل همیشه شلوغ بود کنار دیوار نانوایی ایستاده بودم بازیگوشی دختربچه ای مرا به خودش جلب کرد و به او لبخندی زدم و مادر دخترک هم کنارم ایستاد و از شیطنت های دخترش گفت وقتی از من پرسید شما بچه دارید گفتم نه !

 

خیلی خوشحال بودم اما از نگاه های سنگین خیلی ها خسته شده بودم نمیدونستم احساس ترحم ها آنها تحمل کنم یا کنایه وپوسخند بعضی هارا زندگی انگار هرچی بیشتر جلو میرفت من را درتنگنا قرار داده بود از کلاس خیاطی که می آمدم تو اتوبوس یک خانم فالگیر آمد البته خیلی زود پیاده اش کردند او که رفت سر صحبت از رمال و فالگیر باز شد زنی گفت من کسی را می شناسم که کارش حرف نداره وخیلی راحت مشکلات مردم را حل می کند تا از بخت صبحت ازگشایی شد انگار گوش هام تیز تر شد ونمیدونم چرا شماره رو از آن زن غریبه گرفتم .

داماد ۱۹ ساله از عروس ۷۶ ساله صاحب بچه شد!+فیلم

 منطقی ضعف در پیش بینی پیامد رفتار و تصمیم گیری ها و آسیب های آنان .)،ضعف در عزت نفس (عدم خود ارزشمندی)و اعتماد به نفس(عدم توانایی در انجام امور )، عدم سرمایه های روانشناختی مانند( انعطاف پذیری ، پذیرش شرایط موجود و امید به  زندگی)،اختلال شخصیت اسکیزو تایپالstpd( دارای تفکرات جادویی ..) عدم مهارت حل مسله، ومهارت جرات مندی ،باشند که  می تواند آنها را به برای حل مشکلات به سوی رمال ها سوق دهند و باعث به وجود آمدن مشکلات و آسیب های بیشماری برای فرد و خانواده گردد.

برای پیشگیری از چنین آسیب هایی نیاز به آموزش مهارت های زندگی مخصوصا به کودکان و نوجوانان و در سطح کلی به خانواده ها می باشد.

مانند :تقویت تفکر انتقادی، مهارت حل مساله، مهارت خود آگاهی ،تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس.

منبع: ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.