?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 - 10:28
کد خبر : 18123

پیام مهمی که به نکونام رسید؛ قهرمانی بی‌قهرمانی

پیام مهمی که به نکونام رسید؛ قهرمانی بی‌قهرمانی

بدون شک جواد نکونام اصلا از شرایط کار دراستقلال راضی نیست و شاید اگر زمان به عقب برگردد از حضور در تیم آبی استقبال نمی‌کند! به گزارش مشرق، بعد از گزینه‌هایی که برای هدایت تیم استقلال مطرح شدکه سابقه ی حضور در تیم‌های بزرگ نداشتند، تماشاگران استقلال یکصدا جواد نکونام را فریاد زدند و این اشتیاق شاید موجب شد

بدون شک جواد نکونام اصلا از شرایط کار دراستقلال راضی نیست و شاید اگر زمان به عقب برگردد از حضور در تیم آبی استقبال نمی‌کند!

به گزارش مشرق، بعد از گزینه‌هایی که برای هدایت تیم استقلال مطرح شدکه سابقه ی حضور در تیم‌های بزرگ نداشتند، تماشاگران استقلال یکصدا جواد نکونام را فریاد زدند و این اشتیاق شاید موجب شد که جواد نکونام چشم خود را به روی خیلی از واقعیت‌ها ببنند و به خاطر علاقه و اشتیاق قلبی با استقلال قرارداد امضاء کند و البته او اصلا پیش بینی نمی‌کرد، استقلال در یارگیری ضعیف عمل کند.

در استقلال حتی تکلیف نکونام هم با خودش مشخص نیست

اینکه براحتی سیلوا – محبی و قایدی را از دست دهد و حتی در بازگرداندن بازیکنان فصل گذشته از جمله عارف غلامی هم موفق عمل نکند!

پیام مهمی که به نکونام رسید؛ قهرمانی بی‌قهرمانی!

دیروز هم بازیکنان تیم استقلال در نشانه ی اعتراض به مشکلات مالی اعتصاب کردند و حاضر به تمرین نشدند! این به ضرر جواد نکونام و تیمی که ساخته است. نتیجه بازی با آلومینیوم اراک همانند دیدار با هوادار نشان داد، جواد نکونام به هیچ وجه تیم خوب فصل گذشته را تحویل نگرفته و این تیم با از دست دادن ستاره‌هایش برای تیم شدن زمان می‌خواهد و البته بازیکن که فعلا محقق نشده است.

چرا فدراسیون سرمربی تیم ملی را اخراج نمی کند؟

امروز با وجود اعتصاب بازیکنان استقلال جواد نکونام و دستیارانش بر سر تمرین تیم حاضر شدند و جالب اینکه برای تمرینات بعدی هم برنامه ریزی کردند. جواد نکونام نمی تواند به این تصمیم معترض شود، به این خاطر که بازیکنان بابت مطالبات فصل گذشته خود اعتراض کردند، در حالی که تیمی نیست با با بازیکنان فصل گذشته اش تسویه حساب نکرده باشد.

آقای نکونام با این مهاجم می خواهی در لیگ بازی کنی ؟

جواد نکونام به نظر به مقاومت و کار در تیم استقلال ادامه می‌دهد و در پایان به بهانه کاهش هزینه‌ها در استقلال باید به استراتژی باشگاه تن دهد. کسب عنوان پنجمی یا ششمی در لیگ برتر. جواد نکونام در مصاحبه اش گفت؛ باشگاه به او گفته نمی‌خواهد دنبال قهرمانی باشد. این پیام با رفتارهای باشگاه در تسویه حساب با بازیکنان و هم چنین سیاست در یارگیری عینی شد و جواد نکونام واقعا باید این فصل تنها به دنبال حضور شایسته در بازی‌ها و شاید کسب سهمیه باشد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.