?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1402 - 12:34
کد خبر : 18542

از این بدتر نمی شد /بدشناسی تیم ملی در قرعه کشی مقدماتی جام جهانی

از این بدتر نمی شد /بدشناسی تیم ملی در قرعه کشی مقدماتی جام جهانی

حریفان ایران برای صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا مشخص شد. به گزارش “ورزش سه”، کوالالامپور مالزی از صبح امروز محل برگزاری قرعه‌کشی جام جهانی بود که در ابتدا مرحله اول بین ۲۰ تیم رنکینگ پایین ای اف سی انجام شد و سپس قرعه کشی مرحله دوم با حضور تمام تیمها به

حریفان ایران برای صعود به دور نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا مشخص شد.
فوری: ایران در سخت‌ترین گروه مقدماتی جام جهانی!

به گزارش “ورزش سه”، کوالالامپور مالزی از صبح امروز محل برگزاری قرعه‌کشی جام جهانی بود که در ابتدا مرحله اول بین ۲۰ تیم رنکینگ پایین ای اف سی انجام شد و سپس قرعه کشی مرحله دوم با حضور تمام تیمها به انجام رسید.

قرعه کشی به این ترتیب بود که ۳۶ تیم در ۹ گروه چهار تیمی قرار گرفتند که ژاپن، ایران، استرالیا، کره، عربستان، قطر، عراق، امارات و عمان سرگروه‌هایی بودند که قطعا با یکدیگر هم گروه نمی‌شدند.

در حالی که ترکمنستان، ازبکستان و برنده پلی آف هنگ کنگ – بوتان، در گروه پنجم قرار گرفته بودند، گوی ایران از قرعه بیرون آمد تا تیم امیر قلعه‌نویی در این گروه دشوار جای بگیرد.

نکته جالب اینکه ازبکستان دشوارترین تیم حاضر در سید دوم بود که در نهایت با ایران رودررو شد تا شاگردان امیر قلعه‌نویی کار چندان ساده‌ای برای صدرنشینی در این گروه نداشته باشند. همچنین هنگ کنگ بهترین تیم سید چهارم از نظر رنکینگ محسوب می‌شود.

دیدار تیمهای هنگ کنگ و بوتان روز ۲۰ و ۲۵ مهر ماه برگزار خواهد شد تا آخرین حریف ایران برای حضور در این گروه نیز مشخص شود.

این در شرایطی است که از این ۹ گروه، دو تیم صدرنشین به دور نهایی صعود می‌کنند و سپس در ۳ گروه شش تیمی رقابت برای سهمیه جام جهانی را ادامه می‌دهند.

1902329

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.