?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1402 - 18:54
کد خبر : 18592

چرا مسی حاضر نیست در بعضی مسابقات لیگ امریکا بازی کند؟

چرا مسی حاضر نیست در بعضی مسابقات لیگ امریکا بازی کند؟

مسئولان باشگاه اینتر میامی در آستانه یک بحران تجاری قرار گرفته‌اند

به‌گزارش نشریه بریتانیایی «دیلی‌میل»، مسئولان باشگاه اینتر میامی در آستانه یک بحران تجاری جدید قرار گرفته‌اند؛ چرا که مسی تمایلی به بازی در ورزشگاه‌هایی که از چمن مصنوعی برخوردارند ندارد.

در حال حاضر شش باشگاه در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا موسوم به «ام‌ال‌اس» از ورزشگاه‌هایی با چمن مصنوعی استفاده می‌کنند و غیبت این بازیکن آرژانتینی نشان دهنده ضربه تجاری سنگین و قوی به مسئولان اینتر میامی است.

پیش‌تر، دیوید بکهام و زلاتان ابراهیموویچ در زمان حضورشان در تیم‌های آمریکایی نیز از همین مشکل رنج می‌بردند.
دیوید بکهام، مالک فعلی باشگاه اینتر میامی در بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ برای لس‌آنجلس گلکسی بازی می‌کرد. او در رابطه با بازی کردن بازیکنان حرفه‌ای بر روی چمن مصنوعی گفته بود: «به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای، نمی‌توانید بازی‌ای مانند فوتبال را بر روی چمن مصنوعی انجام دهید. بدن شما ممکن است تا سه روز پس از مسابقه در معرض آسیب‌دیدگی باشد.»

ابراهیموویچ که در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ نیز پیراهن لس‌آنجلس گلکسی را بر تن می‌کرد، گفت: «بازی روی چمن مصنوعی به افزایش خطر مصدومیت و آسیب‌دیدگی پاهای شما منجر می‌شود.»
اینتر میامی پس از هفت ماه قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر، دوشنبه گذشته در مراسمی باشکوه بازیکن جدید خود را در ورزشگاه «فورت لادردیل» معرفی کرد.
به گزارش روزنامه «دیلی میرر»، مسئولان تیم آمریکایی در آستانه یک بحران تجاری جدید قرار گرفته‌اند چرا که مسی تمایلی به بازی در ورزشگاه‌های چمن مصنوعی ندارد و در حال حاضر ۶ تیم لیگ برتری از استادیوم‌هایی با سطح مصنوعی استفاده می‌کنند و مسلم است که غیبت این بازیکن آرژانتینی نشان‌دهنده ضربه تجاری قوی به مسئولان باشگاهش است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.