?>
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1402 - 8:52
کد خبر : 18643

ZTE و غول جدیدی به نام  Red Magic 8S Pro

ZTE و غول جدیدی به نام  Red Magic 8S Pro

ZTE چند هفته پیش Red Magic 8S Pro را در چین عرضه کرد – این اولین گوشی بود که از نسخه تقویت شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خارج از قرارداد ویژه بین سامسونگ و کوالکام استفاده می کرد. این شرکت به سادگی آن را “نسخه پیشرو اسنپدراگون ۸ نسل ۲” می نامد، ما نسل ۸+ را ترجیح

ZTE چند هفته پیش Red Magic 8S Pro را در چین عرضه کرد – این اولین گوشی بود که از نسخه تقویت شده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خارج از قرارداد ویژه بین سامسونگ و کوالکام استفاده می کرد.

blank

این شرکت به سادگی آن را “نسخه پیشرو اسنپدراگون ۸ نسل ۲” می نامد، ما نسل ۸+ را ترجیح می دهیم. هسته اصلی آن (Cortex-X3) با فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتز (به جای ۳.۲ گیگاهرتز معمول) کار می کند و پردازنده گرافیکی Adreno 740 دارای فرکانس کاری است. تا ۷۱۹ مگاهرتز (از ۶۸۰ مگاهرتز) کلاک شده است. طبق آزمایش Red Magic، این امر منجر به ۵٪ بالاتر CPU و ۵.۷٪ عملکرد GPU بالاتر می شود.

سه نسخه از ۸S Pro در سطح جهانی فروخته خواهد شد: Midnight و Platinum (با حکاکی سه بعدی در مقیاس نانو) به علاوه Aurora (پشت شفاف). هر سه دارای نور RGB روی فن های خنک کننده خود هستند.

نه تنها زیبایی شناسی خالص، بلکه سه نسخه حداکثر رم و فضای ذخیره سازی را نیز تعیین می کنند: ۱۲/۲۵۶ گیگابایت برای Midnight، ۱۶/۵۱۲ گیگابایت برای Platinum و ۱۶/۵۱۲ گیگابایت برای Aurora. اگرچه اگر ظاهر آن را نسبت به Midnight ترجیح می دهید، یک Aurora 12/256 گیگابایتی وجود دارد. توجه داشته باشید که مدل ۸S Pro+ عرضه نمی‌شود، بنابراین هیچ گزینه رم ۲۴ گیگابایتی وجود ندارد (البته می‌توانید ۸ گیگابایت رم مجازی اضافه کنید، در مجموع ۱۶+۸=۲۴ گیگابایت).

یکی دیگر از جزئیات مهم این است که نسخه جهانی Red Magic 8S Pro سرعت شارژ را به ۶۵ وات برمی‌گرداند که نسبت به مدل چینی ۸۰ وات کاهش یافته است. ظرفیت باتری ثابت باقی می ماند و ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. این به این معنی است که شارژ کامل ۴۰ دقیقه در مقایسه با ۳۵ دقیقه برای مدل چینی طول می کشد.

Red Magic 8S Pro در سه نسخه عرضه می شود: Midnight (12/256GB) Red Magic 8S Pro در سه نسخه عرضه می شود: پلاتینیوم (16/512 گیگابایت) Red Magic 8S Pro در سه نسخه ارائه می شود: Aurora (16/512 گیگابایت)
Red Magic 8S Pro در سه نسخه عرضه می شود: Midnight (12/256GB) • Platinum (16/512GB) • Aurora (16/512GB)

Red Magic 8S Pro در سراسر جهان از طریق redmagic.gg در دسترس خواهد بود، معاملات اولیه بین ۲۷ جولای و ۲ آگوست ارائه می شود و فروش آزاد از ۳ آگوست آغاز می شود. در اواخر آگوست فروش تلفن از طریق آمازون آغاز می شود. اینم قیمت ها:

آمریکا و جهانی اروپا انگلستان سنگاپور مکزیک
نیمه شب ۶۵۰ دلار ۶۵۰ یورو ۵۸۰ پوند ۹۱۰ دلار سنگاپور MX $14,100
پلاتین ۷۸۰ دلار ۷۸۰ یورو ۶۹۰ پوند ۱۰۹۰ دلار سنگاپور MX 17200 دلار
شفق قطبی ۷۸۰ دلار ۸۰۰ یورو ۷۱۰ پوند ۱۱۲۰ دلار سنگاپور ۱۷۷۰۰ دلار MX

ما در حال کار بر روی بررسی دقیق ۸S Pro هستیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.