?>
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 17:08
کد خبر : 18831

۷ گوشی شیائومی با بهترین عملکرد باتری در سال ۲۰۲۳

۷ گوشی شیائومی با بهترین عملکرد باتری در سال ۲۰۲۳

گوشی های هوشمند زیادی در بازار وجوددارد و متاسفانه همه آنها عملکرد باتری یکسانی ندارند. شیائومی شرکتی است که شارژ سریع بسیاری از گوشی های خود را ارائه می دهد. در این مقاله  از سایت چمدون ،تعدادی از دستگاه ها را با توجه به کارایی پردازنده گوشی، ظرفیت باتری، سرعت شارژ و غیره قرار داده

گوشی های هوشمند زیادی در بازار وجوددارد و متاسفانه همه آنها عملکرد باتری یکسانی ندارند.

شیائومی شرکتی است که شارژ سریع بسیاری از گوشی های خود را ارائه می دهد.

در این مقاله  از سایت چمدون ،تعدادی از دستگاه ها را با توجه به کارایی پردازنده گوشی، ظرفیت باتری، سرعت شارژ و غیره قرار داده ایم.

 

در اینجا لیستی از گوشی های شیائومی با بهترین عملکرد باتری از ارزان ترین تا گران ترین دستگاهی که می توانید خریداری کنید، آورده شده است.

blank

شیائومی Redmi 12C

ما ابتدا Redmi 12C را قرار دادیم زیرا یکی از مقرون به صرفه ترین تلفن هایی است که می توانید بخرید. قیمت مقرون به صرفه ای دارد و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. 

 

متأسفانه این گوشی از فناوری شارژ سریع شیائومی برخوردار نیست، اما دارای شارژ سریع ۱۰ واتی است که برای بسیاری از افراد کافی خواهد بود.

در همین بازه قیمت، می‌توانید Redmi A2+ را نیز انتخاب کنید، که ممکن است انتخاب خوبی به نظر برسد زیرا دارای شارژ ۱۸ واتی است، اما Redmi 12C عملکرد بسیار بهتری را با MediaTek Helio G85 ارائه می‌کند.

آیا پوکو اف ۵ فایو‌جی Poco F5 5G ارزش خرید دارد ؟

 اگر بودجه کمی دارید، می خواهید گوشی با سرعت متوسط ​​و عمر باتری خوب داشته باشید، می توانید به فکر خرید Redmi 12C باشید. Redmi 12C دارای صفحه نمایش با وضوح HD است که می تواند به عمر باتری نیز کمک کند.

شیائومی Redmi 12 5G

Redmi 12 5G تا زمانی که مقاله را منتشر کردیم هنوز معرفی نشده است، اما ما این گوشی را به لیست اضافه کرده ایم زیرا دستگاهی مقرون به صرفه است و باتری بزرگی دارد. این گوشی به احتمال زیاد دارای پردازنده اسنپدراگون ۴ نسل ۲ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ با ۱۸ وات خواهد بود.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۹۰ هرتزی با رزولوشن FHD و نمایشگر نوع IPS است. نمایشگرهای IPS در مقایسه با نمایشگرهای OLED مصرف انرژی کمتری دارند، بنابراین اگر به دنبال دستگاهی با عملکرد بیشتر از Redmi 12C در رده اقتصادی هستید، Redmi 12 5G گزینه مناسبی است.

شیائومی Redmi Note 12 Pro+

سری Redmi Note 12 یک سال پیش رونمایی شد و گوشی‌های Pro برای اولین بار در سری Redmi Note به OIS مجهز شدند. دلیل اینکه Redmi Note 12 Pro+ را در لیست خود قرار داده ایم به دلیل مقرون به صرفه بودن، پشتیبانی از شارژ سریع و عملکرد خوب آن در انجام کارهای روزمره است.

در حالی که OIS در دوربین یک ویژگی منحصر به فرد برای دستگاه های میان رده نیست، چیزی که واقعاً Redmi Note 12 Pro+ را از بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده دیگر، مانند گوشی های سری A سامسونگ متمایز می کند، قابلیت های شارژ سریع چشمگیر آن است. این دستگاه با داشتن یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارای شارژ سریع ۱۲۰ واتی است که باتری شما را قادر می سازد تنها در ۱۹ دقیقه از ۰ به ۱۰۰ درصد برسد.

بررسی اجمالی هواوی نوا ۱۱ پرو/ شاهکار همیشگی هواوی

اگر به دنبال دستگاهی در سطح پرچمدار نیستید، اما تنظیمات دوربین مناسب و شارژ سریع باورنکردنی را در اولویت قرار می دهید، Redmi Note 12 Pro+ بدون شک انتخاب ایده آلی برای شماست.

شیائومی ۱۲ تی پرو

شیائومی ۱۲ تی پرو مانند ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی است. اگر به گوشی سریع‌تری نیاز دارید، می‌توانید Xiaomi 12T Pro را تهیه کنید زیرا دارای Snapdragon 8+ Gen 1 است. مزیت آن نسبت به Redmi Note 12 Pro+ تنها در چیپست نیست، Xiaomi 12T Pro با صفحه نمایش واضح‌تر (۴۴۶ppi) (395 پیکسل در اینچ) عرضه می‌شود . ppi در Note 12 Pro+) .

ما ادعا نمی کنیم که وضوح بالاتر عمر باتری بهتری را به همراه خواهد داشت، اما اگر به یک صفحه نمایش خوب در کنار تنظیمات دوربین متوسط، عملکرد پرچمدار و شارژ سریع نیاز دارید، باید Xiaomi 12T Pro را دریافت کنید.

شیائومی POCO F5

متأسفانه POCO F5 مانند ۱۲T Pro و Note 12 Pro+ از شارژ سریع ۱۲۰ واتی برخوردار نیست، اما در برخی مناطق با قیمت بسیار مقرون به صرفه در دسترس است. POCO F5 دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۷ واتی است.

POCO F5 دارای یک چیپست بسیار قدرتمند و کارآمد Snapdragon 7+ Gen 2 است، ما POCO F5 را به لیست خود اضافه کردیم زیرا در برخی کشورها با قیمت منصفانه ارائه می شود، اما اگر Xiaomi 12T Pro برای شما ارزان تر از POCO F5 است، می توانید انتخاب کنید. برای ۱۲T Pro.

شیائومی ۱۳ پرو و ​​شیائومی ۱۳ اولترا

با دارا بودن اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و تنظیمات چشمگیر دوربین، پیشنهادات رده بالای شیائومی در عملکرد باتری نیز عالی هستند. شیائومی ۱۳ پرو به باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سیمی ۱۲۰ واتی پشتیبانی می کند، در حالی که شیائومی ۱۳ اولترا دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۹۰ واتی است.

blank

یکی از مزایای برجسته این دو دستگاه در مقایسه با سایر دستگاه‌های موجود در لیست ما، گنجاندن شارژ بی‌سیم آن‌ها است که هر دو از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. فراتر از سرعت شارژ سیمی بسیاری از دستگاه های پرچمدار OEM. اگر به یک دستگاه پرچمدار، به علاوه شارژ سریع با عمر باتری خوب نیاز دارید، باید سری ۱۳ شیائومی را بررسی کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.