?>
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 18:51
کد خبر : 18839

نوکیا ۶۶۰۰ گوشی رویایی بچه های دهه ۹۰ با ظاهری کاملا جدید آمد!+مشخصات

نوکیا ۶۶۰۰ گوشی رویایی بچه های دهه ۹۰ با ظاهری کاملا جدید آمد!+مشخصات

نوکیا آماده است تا گوشی نمادین و شیک ۶۶۰۰ خود را دوباره راه اندازی کند. گفته می شود نوکیا که به عنوان برترین تولید کننده تلفن همراه در جهان مطرح بود، با محصول معروف خود دوباره وارد بازار هند خواهد شد.  بر همین اساس نوکیا  قرار است گوشی معروف خود مدل ۶۶۰۰ را مجدداً عرضه

گفته می شود نوکیا که به عنوان برترین تولید کننده تلفن همراه در جهان مطرح بود، با محصول معروف خود دوباره وارد بازار هند خواهد شد.

blank

 بر همین اساس نوکیا  قرار است گوشی معروف خود مدل ۶۶۰۰ را مجدداً عرضه کند. 

مدل ۶۶۰۰ گوشی رویایی بسیاری در دهه های ۹۰ و ۲۰۰۰ بود. بنابراین این مدل نوکیا ۶۶۰۰ یکی از خاطره انگیزترین گوشی های تاریخ  است.

 

 دلیل اصلی این امر طراحی آن است. می توان گفت این گوشی که به شکل تخم مرغ طراحی شده است دارای ویژگی های زیادی مانند دوربین، GPRS و … می باشد.

زمانی که مدل ۶۶۰۰ قبلاً به فروش می رسید، برای استفاده با صفحه کلید طراحی شده بود.

 با این حال، مدل ۶۶۰۰ به‌روزرسانی‌شده آینده، صفحه‌کلید را کنار گذاشته و با صفحه‌نمایش ۴.۲ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل) AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود. 

blank

در کنار این، به نظر می رسد که قرار است امکاناتی مانند اسکنر اثر انگشت و قفل چهره ارائه شود.

این چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با سیستم عامل اندروید ۱۳ دارد.

 همچنین، این گوشی در ۲ نوع یعنی ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی موجود است. 

 

جدا از این، ویژگی‌های کلیدی از جمله باتری ۶۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی و مقاوم در برابر آب با استاندارد IP69 نیز دارد.

از نظر دوربین، مدل ۶۶۰۰ دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. برای این دوربین از لنز کارل زایس Hasselblad استفاده شده است.

 

 گفته می شود  نوکیا ۶۶۰۰جدید تقریباً مانند یک دوربین دیجیتال عمل می کند. در هند، احتمالاً با بودجه ۳۵ هزار روپیه منتشر خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.