?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 5:00
کد خبر : 19037

آیا گل‌محمدی روی نام بازیکن پرسپولیس خط قرمز می کشد؟

آیا گل‌محمدی روی نام بازیکن پرسپولیس خط قرمز می کشد؟

فصل جدید لیگ برتر درحالی از همین هفته شروع می‌شود که پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی هنوز تیمش را به صورت کامل نبسته و در چند پست نیاز به جذب بازیکن جدید دارد. یحیی در حالی دو، سه بازیکن جدید می‌خواهد که همین حالا لیست بزرگسال تیمش پر شده و برای جذب بازیکن جدید باید یک

فصل جدید لیگ برتر درحالی از همین هفته شروع می‌شود که پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی هنوز تیمش را به صورت کامل نبسته و در چند پست نیاز به جذب بازیکن جدید دارد.

blank

یحیی در حالی دو، سه بازیکن جدید می‌خواهد که همین حالا لیست بزرگسال تیمش پر شده و برای جذب بازیکن جدید باید یک نفر را در لیست مازاد قرار دهد.

با توجه به اینکه پرسپولیس به طور حتم نیاز به یک مهاجم خارجی دارد، جدایی یکی از بازیکنان فعلی این تیم در صورتی که قوانین نقل و انتقالاتی تغییر نکند، حتمی خواهد بود. همین موضوع باعث شده تا یحیی گل محمدی وارد یک چالش بزرگ شود و سرمربی پرسپولیس کار سختی برای انتخاب آخرین بازیکن خروجی تیمش خواهد داشت.

با این حال وحدت هنانوف گزینه اول جدایی از پرسپولیس در صورت جذب مهاجم خارجی است و بعد از آن نفرات فرشاد فرجی، سینا اسدبیگی و مهدی عبدی هم نفراتی هستند که یحیی در مورد خارج کردن نام آن‌ها از لیست فصل آینده فکر می‌کند.

سرگیجه گل محمدی درحالی به اوج خودش رسیده که باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواهان افزایش تعداد بازیکنان بزرگسال هر تیم برای فصل آینده شده و منتظر است تا نظر نهایی توسط مدیران فدراسیون اعلام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.