?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 14:04
کد خبر : 19122

سامان استقلالی می شود / این احتمال خیلی بالاست

سامان استقلالی می شود / این احتمال خیلی بالاست

باشگاه استقلال در تلاش است مدافع راست مس کرمان که به تیم امید هم دعوت می شود را به خدمت بگیرد.سامان تورانیان مدافع راست تیم مس کرمان که به تیم امید هم دعوت شد، یکی از بازیکنان مورد علاقه جواد نکونام است و اگر باشگاه استقلال موفق به دریافت رضایتنامه او شود به زودی به

باشگاه استقلال در تلاش است مدافع راست مس کرمان که به تیم امید هم دعوت می شود را به خدمت بگیرد.

سامان تورانیان مدافع راست تیم مس کرمان که به تیم امید هم دعوت شد، یکی از بازیکنان مورد علاقه جواد نکونام است و اگر باشگاه استقلال موفق به دریافت رضایتنامه او شود به زودی به تهران سفر می کند تا با حضور در کمپ حجازی از این پس با استقلالی ها تمرین کند.

blank

دلیل تلاش باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن این است که کوین یامگا به یک خط جلوتر منتقل شده و از این پس فقط در پست وینگر بازی خواهد کرد؛ در نتیجه نکونام می خواهد یک ذخیره خوب و مطمئن برای صالح حردانی داشته باشد تا در صورت مصدومیت و محرومیت این بازیکن با کمبود در پست دفاع چپ روبرو نشود.

یامگا فصل گذشته در پست مدافع راست برای استقلال بازی می کرده و زننده ۸ گل برای آبی ها بوده اما در صحبت هایی که با جواد نکونام داشت، از وی خواست که از این پس از او در پست وینگر راست بهره ببرد. با این جابه جایی صالح حردانی دوباره تبدیل به مهره ثابت استقلال در پست دفاع راست می شود و در صورت جذب سامان تورانیان، این بازیکن به عنوان ذخیره روی نیمکت خواهد نشست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.