?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 20:35
کد خبر : 19192

سه دردسر بزرگ استقلالی ها که گریبانشان را خواهد گرفت

سه دردسر بزرگ استقلالی ها که گریبانشان را خواهد گرفت

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به مشکلاتی که استقلال برای شروع فصل جدید لیگ برتر دارد گفت: در کنار همه مشکلاتی که آبی پوشان دارند، سه عامل هم در دیدار با صنعت نفت دردسرساز خواهد شد. ستار همدانی در خصوص شرایط استقلال در آستانه شروع لیگ بیست و سوم گفت: استقلال بدنسازی کامل نداشته،

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به مشکلاتی که استقلال برای شروع فصل جدید لیگ برتر دارد گفت: در کنار همه مشکلاتی که آبی پوشان دارند، سه عامل هم در دیدار با صنعت نفت دردسرساز خواهد شد.

blank

ستار همدانی در خصوص شرایط استقلال در آستانه شروع لیگ بیست و سوم گفت: استقلال بدنسازی کامل نداشته، اردوی آمادگی پیش فصل برگزار نکرده و تنها با انجام سه بازی تدارکاتی می‌خواهد لیگ را شروع کند، سایر تیم‌ها همه با برنامه ریزی کامل آماده شده اند اما استقلال همچنان بدنبال جذب بازیکن است و نکونام یک تیم کامل را در اختیار نداشته و برای انتخاب ۱۱ بازیکن دچار مشکل است.

همدانی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر نفت آبادان گفت: استقلال باید در چند جبهه برای کسب سه امتیاز بجنگد. گرمای خوزستان، کمبود بازیکن، انگیزه بالای نفتی‌ها برای کسب سه امتیاز خانگی عواملی است که برای استقلال دردسرساز خواهد شد.

وی با بیان این که بازیکنان امیدوارند مسئولان باشگاه به وعده هایشان عمل کنند ادامه داد: نکونام روزهای سختی دارد. نفتی ها که از شرایط بحرانی استقلال مطلع هستند نمی‌خواهند امتیازی از دست بدهند و نکونام هم می‌داند کسب سه امتیاز این دیدار باعث خواهد شد تا تیمش شرایط خوبی پیدا کند.

 

کارشناس فوتبال با انتقاد از عملکرد مدیران استقلال تصریح کرد : چندین سال است که بی ثباتی و سو مدیریت استقلال را ضعیف و ضعیف‌تر کرده ، مدیرانی آمدند که نه تجربه مدیریت داشتند و نه از جنس فوتبال بودند. آنها بیشتر به فکر منافع خودشان بودند و موفقیت استقلال برایشان اهمیت زیادی نداشت.

این پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: تا به امروز که وزارت ورزش که متولی این باشگاه‌ است هیچ کار مثبتی برای استقلال انجام نداده و فقط باید امیدوار بود با تغییراتی که صورت می‌گیرد استقلال بتواند از بحران خارج شده و تا حدودی خودش را سروسامان بدهد.

 

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: مشکل مالی استقلال را دچار بحران شدید کرده و هر بازیکنی که مایل بود به استقلال بیاید وقتی شرایط نابسامان مالی را دید پشیمان شد و با رقم‌های بالاتر و حتی نجومی به تیم‌های متمول پیوست.

 

همدانی در پایان در خصوص نگرانی‌های هواداران استقلال گفت: هیچکس به اندازه هواداران واقعی استقلال این مدت عذاب نکشیدند. آنها هر کاری که از دستشان برمی آمد انجام دادند تا تیمشان به آرامش برسد ، حمایت بی چون و چرای آنها از نکونام نشان داد آنها شرایط این فصل را به خوبی درک می‌کنند. هواداران اجازه ندهند برخی افراد که دنبال منافع خودشان هستند و برای رسیدن به هدفشان دست به هرکاری می‌زنند بتوانند به کادر فنی و تیم ضربه بزنند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.