?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 21:05
کد خبر : 19195

چهره مشهور گیاهخوار در اینستاگرام از گرسنگی مرد

چهره مشهور گیاهخوار در اینستاگرام از گرسنگی مرد

به گفته دوستان و خانواده ژانا سامسونوا، چهره مشهور وگان در اینستاگرام، پس از اینکه فقط از رژیم غذایی‌ای شامل «میوه‌های عجیب و غریب» پیروی می‌کرد «از گرسنگی مرده است».  ژانا که ۳۹ سال داشت به خاطر این رژیم غذایی در مالزی زندگی می‌کرد. این شهروند روس که غذاهای خام را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ

به گفته دوستان و خانواده ژانا سامسونوا، چهره مشهور وگان در اینستاگرام، پس از اینکه فقط از رژیم غذایی‌ای شامل «میوه‌های عجیب و غریب» پیروی می‌کرد «از گرسنگی مرده است».

blank

 

ژانا که ۳۹ سال داشت به خاطر این رژیم غذایی در مالزی زندگی می‌کرد.
این شهروند روس که غذاهای خام را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کرد و میلیون‌ها بیننده او را در تیک‌تاک، فیس‌بوک و اینستاگرام دنبال می‌کردند، در ۲۱ ژوئیه پس از اینکه در جریان یک تور در جنوب شرقی آسیا به دنبال درمان پزشکی بود، درگذشت.

یکی از دوستانش گفت: «چند ماه پیش، در سریلانکا، او از قبل خسته به نظر می‌رسید، با پاهای متورم لنفاوی. او را برای درمان به خانه فرستادند. با این حال، او دوباره فرار کرد. وقتی او را بی‌جان در پاکت دیدم، وحشت کردم.»

دوست او گفت: «من یک طبقه بالاتر از او زندگی می‌کردم و هر روز از پیدا کردن جسد بی‌جان او در صبح می‌ترسیدم. من او را متقاعد کردم که به دنبال درمان باشد، اما او موفق نشد.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.