?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 17:26
کد خبر : 19374

تصویر جدید هانیکو در سن ۵۹ سالگی / عزیزم تو هم شکسته شدی مثل ما

تصویر جدید هانیکو در سن ۵۹ سالگی / عزیزم تو هم شکسته شدی مثل ما

لابد سریال داستان زندگی و یا هانیکو ” Hanekonma ” را بیاد دارید ! این سریال داستان دختری به نام هانیکو را روایت می‌کند که با تشویق استاد و سرسختی خودش موفق به ادامهٔ تحصیل شده و به عنوان اولین خبرنگار زن ژاپنی به استخدام یکی از روزنامه‌ها درآمد. سریال هانیکو سال ۱۹۸۶ در کشور

لابد سریال داستان زندگی و یا هانیکو ” Hanekonma ” را بیاد دارید ! این سریال داستان دختری به نام هانیکو را روایت می‌کند که با تشویق استاد و سرسختی خودش موفق به ادامهٔ تحصیل شده و به عنوان اولین خبرنگار زن ژاپنی به استخدام یکی از روزنامه‌ها درآمد.

لابد سریال داستان زندگی و یا هانیکو " Hanekonma " را بیاد دارید ! این سریال داستان دختری به نام هانیکو را روایت می‌کند که با تشویق استاد و سرسختی خودش موفق به ادامهٔ تحصیل شده

سریال هانیکو سال ۱۹۸۶ در کشور ژاپن ساخته شد و در ایران هم طرفداران زیادی داشته . بازیگر نقش اول این سریال یعنی هانیکو ” یوکی سایتو ” نام دارد .

او ۱۰ سپتامبر ۱۹۶۶ در کاناگاوای ژاپن به دنیا آمد .

او یکی از خوانندگان خوش صدای ژاپن نیز می باشد . یوکی همچنان در کار بازیگری فعال و پرکار است . جدیدترین سریال او ” سانادو مارو ” نام داشت که از شبکه NHK اوایل سال ۲۰۱۶ پخش شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.