?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 1:52
کد خبر : 12873

خواسته های زنان از مردان؛ کاش شوهرم این رازها را بداند

خواسته های زنان از مردان؛ کاش شوهرم این رازها را بداند
زنان حساس تر و با احساسات قوی تری هستند و در زندگی مشترک به مسائلی توجه می کنند که برای آقایان مهم نیست. لیستی از توقعات خانم ها ارائه شده تا شوهران ایده آلی برای آنها شوند.

زنان به دلیل طبیعتی که دارند، از ارتباطات میان فردی و ارتباطات عاطفی بیشتر لذت می برند. بنابراین، برای آنها ارتباط صمیمی و تعامل موثر با همسرشان بسیار مهم است. همچنین، زنان به دنبال احترام و تقدیر از همسرشان هستند و می خواهند در تصمیم گیری های خانوادگی نیز مشارکت داشته باشند. به طور کلی، زنان به دنبال احساس امنیت، احساس عشق و احترام متقابل هستند و این موارد برای آنها بسیار اهمیت دارند.

توجه به نیازهای همسر زن به خصوص در زندگی مشترک بسیار مهم است. با توجه به تفاوت های جنسیتی، مردان ممکن است نتوانند به درستی با نیازهای همسر زن خود مواجه شوند. با این حال، با شنیدن به نیازهای همسر و تلاش برای تامین آنها، می توان دید که رابطه زوجین بهبود می یابد و احتمال تضاد ها و بحران های خانوادگی کاهش می یابد. همچنین یادآوری می شود که همسر زن نیز به عنوان یک شریک در رابطه، به احترام و توجه شخصیت خود نیاز دارد و این امر هم در تقویت رابطه زوجین موثر است.

زنان نسبت به مردان از احساسات قوی تری برخوردار بوده و حساس تر از مردها هستند، بنابراین در زندگی مشترک به مواردی توجه می کنند که شاید برای آقایان اهمیت چندانی نداشته باشد.

خواسته زن از همسرش

در این بخش از چمدون  روی سخنمان با آقایان است، آیا تا به حال فکر کرده اید که همسرتان چه توقعاتی از شما دارد و چه می خواهد؟ اگر نمی دانید، در ادامه لیستی از توقعات خانم ها را به شما معرفی می کنیم تا شوهر ایده آلی برای آنها شوید.

 

 

زنان حساس تر و با احساسات قوی تری هستند و در زندگی مشترک به مسائلی توجه می کنند که برای آقایان مهم نیست. لیستی از توقعات خانم ها ارائه شده تا شوهران ایده آلی برای آنها شوند.

ای کاش همسرم می دانست…

پس از طرح خواسته مردان از زنان در زندگی مشترک در مطلب ” خانم، همسرت آرزو داره اینها رو بدونی! ” حالا نوبت آقایان است تا مواردی را بدانند. در ادامه مواردی را عنوان خواهیم کرد که خانم ها آرزو دارند کاش مردها می دانستند.

همسرم ای کاش مرا اولویت اول زندگی بدانی

برخی از مردان وجهی به زندگی مشترکشان ندارند و هیچگاه همسرشان را در راس اولویت های زندگی خود قرار نمی دهند و وقت و انرژی خود را صرف، رسیدگی به والدین یا فرزندان یا حتی کارخود می کنند. برای شکوفایی یک ازدواج، هم مرد و هم زن باید پس از ازدواج به فرد شماره یک زندگی یکدیگر تبدیل شوند.

خواسته زن از همسرش

همسرم ای کاش مرا از عشق لبریز کنی

عشق و دوست داشتن یکی از زیباترین موهیت هایی است که خداوند به ما هدیه کرده است. مردها اغلب عشق خود را با رفتارشان بیان می کنند اما خانم ها دوست دارند گاهی همسرشان به آنها ابراز عشق و محبت نماید و از کلمات محبت آمیز مانند دوستت دارم بیشتر استفاده کند.

همسرم ای کاش به جزئیات توجه کنی

مردان افرادی کلی نگر هستند و به جزئیات توجه زیادی نمی کنند اما زنان دوست دارند که همسرشان به تغییرات جزئی آنها توجه کند. تغییراتی از قبیل کاهش وزن، تغییر رنگ مو و … هر چند کوچک هم باشد برای زنان از اهمیت خاصی برخوردار است پس زیبایی آنها را تحسین کنید.

همسرم ای کاش مرا با مادرت و… مقایسه نکنی

برخی آقایان به دنبال شکل جوان شده مادر خود در همسرشان می گردند و همسرشان را با مادرشان مقایسه می کنند مثلا می گویند مادر من فلان غذا را از تو خیلی بهتر درست می کرد. این جمله و جملاتی نظایر آن چون پتکی بر سر زن وارد می شود. آقایان محترم همسر شما با مادرتان متفاوت است پس او را همانگونه که هست بپذیرید و انتظار نداشته باشید که مانند مادرتان رفتار کند.

همسرم ای کاش بیشتر حرف بزنی

خانم ها معمولا بیشتر از آقایان اهل گفتگو هستند و دوست دارند صحبت کنند اما گاهی بعد از کلی صحبت و درد دل با همسر، او تنها سرش را تکان می دهد اما آقای عزیز کافی نیست سر تکان دهید و وقتی همسر شما مکث می کند منتظر عکس العمل شما است که باید همراه با توجه کامل باشد. او دوست دارد چیزهایی از زبان شما بشنود پس بیشتر با همسرتان حرف بزنید.

حرف نزدن مردان با همسرشان

همسرم ای کاش گوش شنوا باشی

مردها تمایل به حل مسئله دارند و فکر می کنند باید همه چیز را حل کنند به همین خاطر بعد از شنیدن حرف های همسر خود شروع به پند و نصیحت و حل مسئله می کنند اما برای یک زن گوش سپردن به حرف هایش مانند معجزه ای عمل می کند که به عمیق تر شدن رابطه کمک می کند.

همسرم ای کاش در کارهای خانه کمک کنی

برخی آقایان اصلا راضی به کمک در کارهای خانه نیستند و فقط دستور می دهند. اگر می خواهید در دل همسرتان جای بیشتری باز کنید در کارهای خانه و در بچه داری کمک کنید به خصوص اگر همسرتان شاغل و یا خسته و مریض است.

همسرم ای کاش روزهایی در ماه مرا درک کنی

خانم ها در زمان قائدگی با تغییرات هورمونی نیاز به توجه و محبت بیشتری از سوی همسر دارند و آقایان حتما باید به این مسئله توجه داشته باشند. دوره نشانگان قبل از قائدگی بطور معمول ۶ روز طول می کشد پس آقایان تنها ۶ روز همسرتان را بیشتر درک کنید و در دوره نشانگان پیش از قاعدگی بخشی از وظایف همسرتان را به عهده بگیرید تا او بتواند استراحت کافی داشته باشد.

همسرم ای کاش به احساساتم احترام بگذاری

زنان دارای احساسات عمیق و لطیف تری هستند و مردانی را دوست دارند که به عواطف و احساسات شان اهمیت می دهند. به خصوص وقتی از چیزی ناراحتند. از همسرتان بپرسید از چه ناراحت است و اگر گریه می کند به او دستمال تعارف کنید.

اهمیت به احساسات زنان

همسرم ای کاش همیشه وفادار باشی

وفاداری یکی از اصل های مهم هر رابطه است. وفاداری باعث ایجاد اعتماد بین دو طرف می شود و باعث می شود که یک رابطه پایدار بماند. ازدواج در همه ادیان امر مقدسی به شمار می رود و خیانت، بی حرمتی کردن به این موضوع است.

زنان مردی را دوست دارند که وفادار باشد و در هیچ شرایطی به او خیانت نکند. مشکلات روحی و روانی که به دنبال خیانت شریک زندگی برای شخص ایجاد می شود ممکن است تا سال ها برای او باقی بماند.

همسرم ای کاش تفریحت تنها با دوستانت نباشد

برخی از آقایان متاسفانه رفیق باز به جای اینکه بیشتر وقتشان را به خانواده خود اختصاص دهند به دنبال رفیق بازی هستند و حتی به نیازهای روحی فرزندان خود نیز توجه نمی کنند و همه چیز زندگی را فدای رفیق می کنند.

زندگی با این نوع آقایان بسیار مشکل است، آقاین عزیز لطفا اشتباه نکنید خانم ها نمی خواهند شما کل وقتتان را به آنها اختصاص دهید اما انتظار دارند اولویت اول زندگیتان باشند.

همسرم ای کاش تنها به رابطه جنسی فکر نکنی

رابطه جنسی برای مردان اهمیت زیادی دارد و بسیاری از مردان به دلیل عدم آموزش ابراز احساسات و حرف زدن نمی توانند احساس خود را ابراز کنند و به جای آن به رابطه جنسی رو می آورند. برای زنان، این جنبه از رابطه جنسی از نگاه مردان قابل درک نیست. زنان تا زمانی که به لحاظ عاطفی احساس امنیت نداشته باشند، نمی توانند رابطه جنسی برقرار کنند.

اشتباهات مردان در رابطه

همسرم ای کاش مناسبت ها را فراموش نکنی

خانم ها مردانی را دوست دارند که مناسبت ها را فراموش نمی کنند و در مناسبت های مختلف هدیه هایی برای همسرشان می خرند. آقایان لازم نیست هدایای گران بخرید بلکه یک گل و هدیه کوچک هم خانمتان را خوشحال می کند.

همسرم ای کاش تکیه گاه باشی

خانم ها دوست دارند هنگام نیاز به حمایت های عاطفی و فیزیکی همسرشان در کنارشان باشد و بتوانند روی او حساب کنند. حمایت از خانم ها در زمان بیماری، غم و ناراحتی و… حس امنیت را برای آنها دارد.

همسرم ای کاش نظافت را رعایت کنی

متاسفانه برخی آقایان به نظافت خود اهمیتی نمی دهند و هر روز همسرشان باید به او تذکر بدهد تا مثلا حمام برود یا پاهایش را بشوید یا قبل از صرف غذا، دستانش را شستشو کند. رعایت نظافت شخصی سبب می شود افراد حس بهتری از یکدیگر داشته باشند و از کنار هم بودن لذت ببرند.

همسرم ای کاش دروغ نگویی

زن ها نمی خواهند که همسرشان در مورد مسائل مهم به آنها دروغ بگوید. یک زن می خواهد بداند در زندگی همسرش چه می گذرد و می خواهد که مرد زندگی اش به او اعتماد داشته باشد.

دروغ گفتن همسر

رازهای دیگری که زنان دوست دارند همسرشان بداند

  1. مرا تحسین و درک کن.
  2. در طول روز به من تلفن کن تا بدانم به فکرم هستی.
  3. قبل از این که حرفی به من بزنی، خوب فکر کن تا حرف هایت احساساتم را جریحه دارنکند.
  4. با من درباره ی حل مشکلاتت حرف بزن و احساسات و ناراحتی هایت را از من پنهان نکن.
  5. علت عصبانیتت را بدون داد و فریاد بگو.
  6. آرام هم حرف بزنی متوجه صحبت هایت خواهم شد.
  7. در پی سرزنش و ایرادگیری از من نباش.
  8. قبل از ترک کردنم حرف هایم را بشنو ، طرد و مورد قضاوت واقع شدن می تواند برای من بزرگ ترین فاجعه باشد.
  9. من تنها به برطرف کردن نیازهای مادی احتیاج ندارم بلکه ابتدا باید نیازهای عاطفی ام برطرف شود.
  10. در طول روز به بهانه های مختلف مرا نوازش کن و تنها این کار را موکول به زمان نیاز جنسی نکن.
  11. گاهی دستانم را بگیر نیازی نیست که دلیلش را بگویی.
  12. همیشه با من مهربان باش.
  13. بابت کارهایی که انجام می دهم قدردانی کن.
  14. از دست پختم تعریف کن من غذا را با عشق آماده می کنم.
  15. به من کمک کن به اهدافم برسم و مانع پیشرفتم نشو.
  16. در پی احاطه و سلطه بر من نباش، من قدرت تفکر و استدلال می خواهم.
  17. بابت اشتباهاتم به من سرکوفت نزن زیرا من هم مثل تو انسانم و حق اشتباه کردن دارم.
  18. نظرم را بپرس و مرا در تصمیم گیری هایت دخالت بده.
  19. با خانواده ام با احترام رفتار کن.
  20. از من نخواه که تغییر کنم و آنچه نیستم را به نمایش بگذارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.