?>
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 10:34
کد خبر : 19428

حوصله نکونام سر رفت / کاری با این بازیکن ندارم

حوصله نکونام سر رفت / کاری با این بازیکن ندارم

در شروع تمرینات آماده سازی استقلال جواد نکونام نام عارف غلامی را در لیست تیم خود قرار نداد و همین موجب شد تا باشگاه با او مذاکره‌ای نداشته باشد. اما بعد از حضور این مدافع در کمپ ناصر حجازی و صحبت با جواد نکونام موجب شد تا سرمربی تیم استقلال نسبت به تمدید قرارداد این

در شروع تمرینات آماده سازی استقلال جواد نکونام نام عارف غلامی را در لیست تیم خود قرار نداد و همین موجب شد تا باشگاه با او مذاکره‌ای نداشته باشد.

blank

اما بعد از حضور این مدافع در کمپ ناصر حجازی و صحبت با جواد نکونام موجب شد تا سرمربی تیم استقلال نسبت به تمدید قرارداد این بازیکن چراغ سبز نشان دهد.

 

مذاکرات باشگاه استقلال و عارف غلامی به دلیل مسایل مالی به بن بست خورده است  و همین موجب شده تا علاوه بر باشگاه سرمربی هم قید جذب این بازیکن را بزند و استقلال در صورت کمبود مدافع از روزبه چشمی هم دراین پست استفاده خواهد کرد.

عارف غلامی چندی پیش گفته بود با یک باشگاه خارجی قرارداد امضا کرده و در صورت فسخ قرارداد به استقلال بر می گردد اما پیشنهاد مالی ارایه شده از سوی باشگاه استقلال مورد قبول عارف قرار نگرفته است و همین دلیل عدم تمدید قرارداد عارف با تیم آبی بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.