?>
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 20:44
کد خبر : 19584

او پرطرفدارترین بازیکن جام جهانی زنان است + عکس

او پرطرفدارترین بازیکن جام جهانی زنان است + عکس

سوئیس یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی زنان است که به عنوان تیم نخست از گروه A این مسابقات به دور حذفی صعود کرده است.   یکی از بازیکنان سرشناس تیم ملی فوتبال زنان سوئیس، آلیشا لمن مهاجم ۲۴ ساله این تیم است. او از سنین پایین در لیگ برتر فوتبال زنان انگلیس و

سوئیس یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی زنان است که به عنوان تیم نخست از گروه A این مسابقات به دور حذفی صعود کرده است.
blank

 

یکی از بازیکنان سرشناس تیم ملی فوتبال زنان سوئیس، آلیشا لمن مهاجم ۲۴ ساله این تیم است. او از سنین پایین در لیگ برتر فوتبال زنان انگلیس و تیم‌هایی چون وست‌هم و اورتون سابقه بازی داشته و هم‌اکنون عضو تیم زنان استون ویلا است.

 

علاوه بر اینکه لمن فوتبال را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کند، او در اینستاگرام هم حضوری فعال دارد و به عنوان یک اینفلوئنسر با ۱۴ میلیون دنبال‌کننده در فضای مجازی شناخته می‌شود.

حتی فوتبالیست‌های زن شناخته شدۀ دنیای فوتبال هم به پای آلیشا در تعداد دنبال‌کنندگان در اینستاگرام نمی‌رسند.

به عنوان مثال، الکسیا پوتیاس فوتبالیست زن سرشناس اسپانیایی که در بارسلونا توپ می‌زند و یکی از بهترین بازیکنان زن دنیاست، تنها ۳ میلیون بازدید‌کننده در اینستاگرام دارد یا الکس مورگان دیگر فوتبالیستِ زن سرشناس دنیا، تعداد فالوورهای او نهایتا به ۱۰ میلیون می‌رسد.

حتی راجر فدرر هم با ۱۲ میلیون دنبال‌کننده از مهاجم سوئیسی باشگاه استون ویلا در این زمینه فالوورهای کمتری دارد.

علاوه بر این، آلیشا در تیک‌تاک هم ۸ میلیون فالوور دارد، بنابراین او یکی از ورزشکاران پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی در دنیا به حساب می‌آید.

مهم‌ترین شاخصۀ بازی آلیشا لمن، اما سرعت و توانایی دریبلینگ بالای این مهاجم است. او اولین بازی ملی‌اش با پیراهن سوئیس را در سال ۲۰۱۷ انجام داد و اولین گل ملی‌اش را هم در مارس ۲۰۱۸ برابر فنلاند به ثمر رساند.

او به دلیل زیبایی و البته حواشی‌اش همواره به عنوان یکی از چهره‌های جنجالی در فوتبال زنان شناخته می‌شود و بیشتر جراید او را ورزشکاری زیبا قلمداد می‌کنند که زیبایی‌اش بر استعداد ورزشی‌اش برتری دارد.

سوئیس با آلیشا لمن در مرحله یک هشتم پایانی جام جهانی ۲۰۲۳ زنان به مصاف اسپانیا خواهد رفت و باید دید که آیا او به همراه کشورش موفق به گذر از اسپانیا و صعود به مراحل بالاتر خواهد شد یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.