?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 10:23
کد خبر : 19735

آخرین حرکت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات

آخرین حرکت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات

تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی و کنعانی زادگان را خریده است. با این حال بازیکن های زیادی از پرسپولیس جدا شده‌اند و به همین خاطر این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید است. پرسپولیس و یحیی گل محمدی یک مهاجم گلزن می‌خواهند. با این وجود ممکن است به دلیل

تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی و کنعانی زادگان را خریده است. با این حال بازیکن های زیادی از پرسپولیس جدا شده‌اند و به همین خاطر این تیم هنوز به دنبال جذب بازیکنان جدید است.

blank

پرسپولیس و یحیی گل محمدی یک مهاجم گلزن می‌خواهند. با این وجود ممکن است به دلیل اینکه بازیکنان باکیفیتی در بازار نقل و انتقالات نمانده‌اند پرسپولیس برای خرید یک مهاجم خوب تا نیم فصل صبر کند.

باشگاه پرسپولیس بعد از جذب دروازه‌بان خارجی مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد تعدادی از بازیکنان این تیم اقدام خواهد کرد.

در حال حاضر بازیکنانی چون علی نعمتی، فرشاد فرجی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، وحید امیری، وحدت حنانوف و… یک سال از قراردادشان با باشگاه پرسپولیس باقی مانده است و رضا درویش با هماهنگی یحیی گل‌محمدی در نظر دارد تا پایان نقل و انتقالات تابستانی با آنها تمدید قرارداد کند.

البته هم‌اکنون فرجی و نعمتی مذاکرات اولیه را با درویش داشته‌اند و شرایط باشگاه پرسپولیس را برای تمدید قرارداد می‌دانند اما زمان خواسته‌اند تا به‌زودی تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنند. ضمن اینکه مدیر بین‌الملل باشگاه پرسپولیس نیز مذاکرات نهایی را با گلر برزیلی داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تکلیف او تا پایان این هفته مشخص خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.