?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 23:19
کد خبر : 19793

مهاجم استقلال نرفته برگشت

مهاجم استقلال نرفته برگشت

 در شرایطی که باشگاه استقلال روز شنبه اعلام کرد که آرمان رمضانی با بخشیدن قسمت قابل توجهی از مطالبات خود، رسما از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شده است، او امروز به این تیم بازگشت. رسانه رسمی استقلال در این خصوص نوشت: با تصمیم جواد نکونام سرمربی استقلال و با توجه به نیاز تیم، آرمان رمضانی در فصل جدید نیز

 در شرایطی که باشگاه استقلال روز شنبه اعلام کرد که آرمان رمضانی با بخشیدن قسمت قابل توجهی از مطالبات خود، رسما از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شده است، او امروز به این تیم بازگشت.

blank

رسانه رسمی استقلال در این خصوص نوشت: با تصمیم جواد نکونام سرمربی استقلال و با توجه به نیاز تیم، آرمان رمضانی در فصل جدید نیز همچنان پیراهن آبی به تن خواهد کرد.

رمضانی که گفته می‌شد از تراکتور هم پیشنهادی را دریافت کرده است، در نهایت در جمع آبی پوشان ماندگار شد و طبق اعلام این باشگاه، این بازیکن از امروز دوباره در تمرین استقلال حاضر شده است.

این در شرایطی است که جواد نکونام امیدوار بود که مدیریت باشگاه بتواند با جذب مهاجم خارجی، جای رمضانی را در تیم پر کند که با اتفاقات امروز، به نظر می‌رسد که فعلا خبری از جذب بازیکن جدید نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.