?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 19:23
کد خبر : 19870

یحیی گل‌محمدی : آقایان لطفا دیگر قول ندهید

یحیی گل‌محمدی : آقایان لطفا دیگر قول ندهید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در اولین بازی فصل گفت: دوست داشتم این برد را برابر هوادارانمان جشن می‌گرفتیم. به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدارش در فصل بیست و سوم موفق شد با یک گل آلومینیوم اراک را شکست دهد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس درباره این

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در اولین بازی فصل گفت: دوست داشتم این برد را برابر هوادارانمان جشن می‌گرفتیم.

گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدارش در فصل بیست و سوم موفق شد با یک گل آلومینیوم اراک را شکست دهد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس درباره این بازی گفت: دوست داشتم این بازی و این سه امتیاز در کنار هواداران به دست می‌آمد. جای آن‌ها در استادیوم خالی است. برای تیمی که پرهوادارترین تیم آسیاست حسرت می‌خورم که هنوز زیرساخت‌های لازم برای حضور هواداران را نداریم. فوتبال بدون هوادار معنا ندارد.

وی با بیان این که تیمش برای آماده سازی مشکلات زیادی داشته است در مورد بازی گفت: بازی سختی بود اما سه امتیاز مهم را کسب کردیم. بازی کردن مقابل تیم مجتبی حسینی همیشه سخت است. آنها نظم دفاعی خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چمن ورزشگاه آزادی برای ۱۴ سال قبل است و باید ترمیم و بازسازی شود. چمن هم بلند بود و وقتی رفتیم زمین را دیدیم شوکه شدیم که اینقدر چمن بلند بود. امیدوارم دیگر این اتفاق رخ ندهد.

وی در مورد صحنه گل که مجتبی حسینی اعتقاد داشت در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است گفت: به نظرم آفساید نبود. همکارانم فیلم را دیدیدند و گفتند آفساید نبوده است. با این حال صحنه نزدیکی بود. خواهش من از مسئولان این است که قول ندهند. مدام وعده آمدن سیستم ویدئویی را می دهند اما هیچ اتفاقی رخ نداده است. همانطور که گفتم اگر می توانند زیرساخت ها را فراهم کنند یک سال فوتبال را تعطیل کنند.

گل محمدی ادامه داد: مسئولان وقتی می توانند درست برنامه ریزی کنند و امکانات دارند باید به سمت حرفه ای شدن بروند. باید به سمت فراهم کردن زیرساخت ها باشیم نه این که فقط بازی را برگزار کنیم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.