?>
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 9:53
کد خبر : 20052

خبر بد برای پرسپولیسی ها/ میزبانی روی هواست !

خبر بد برای پرسپولیسی ها/ میزبانی روی هواست !

آنطور که مشخص است ورزشگاه آزادی نمی‌تواند فعلا میزبان هواداران باشد و پرسپولیس در صورتی که می‌خواهد هوادارانش به ورزشگاه بیایند باید در ورزشگاهی دیگر از رقبا میزبانی کند. در حالی که همه انتظار یک افتتاحیه باشکوه و پر از شور و هیجان را در ورزشگاه آزادی برای هفته اول لیگ داشتند، قهرمان فصل قبل

آنطور که مشخص است ورزشگاه آزادی نمی‌تواند فعلا میزبان هواداران باشد و پرسپولیس در صورتی که می‌خواهد هوادارانش به ورزشگاه بیایند باید در ورزشگاهی دیگر از رقبا میزبانی کند.

blank

در حالی که همه انتظار یک افتتاحیه باشکوه و پر از شور و هیجان را در ورزشگاه آزادی برای هفته اول لیگ داشتند، قهرمان فصل قبل فوتبال ایران بدون حضور هوادارانش و در استادیوم سوت و کور آزادی به مصاف آلومینیوم رفت. ورزشگاه آزادی مشکلات زیادی دارد و همین حالا هم مسئولان شرکت توسعه و تجهیز در حال بازسازی این ورزشگاه قدیمی هستند. عدم حضور هواداران در ورزشگاه صدای پرسپولیسی‌ها را درآورد و آن‌ها ضمن اعتراض شدید نسبت به این موضوع، از مدیران تیم‌شان خواستند در صورت ادامه این روند در ورزشگاه دیگری به مصاف رقبا بروند.

حتی علیرضا بیرانوند مدعی شد که همه اعضای پرسپولیس هم قسم شدند در صورتیکه نتوانند در آزادی از حضور هوادارانشان بهره ببرند، در یک شهر دیگر میزبان حریفان باشند. ماجرا وقتی عجیب و البته برای پرسپولیسی‌ها نگران کننده می‌شود که ممکن است این باشگاه در بازی‌های آسیایی هم نتواند با حضور هواداران خود به مصاف رقبا برود. پرسپولیس به عنوان یکی از نماینده‌های ایران باید از اواخر شهریور تا آواخر آذر ماه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند و در ۳ بازی هم میزبان خواهد بود.

سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در آخرین اظهارنظر خود در خصوص روند بازسازی ورزشگاه آزادی گفت:  برای این‌که بتوانیم همزمان با برگزاری بازی‌های لیگ، بازسازی ورزشگاه را هم انجام دهیم، فازبندی کرده‌ایم که مرحله به مرحله کار بازسازی ورزشگاه پیش خواهد رفت. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فاز اول این ورزشگاه آذرماه سالجاری آماده بهره‌برداری خواهد شد. با توجه به اظهارات سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، عملاً تا آذرماه فرآیند بازسازی سکوهای ورزشگاه آزادی زمان خواهد برد که این مسئله می‌تواند باعث از دست رفتن امتیاز میزبانی برای پرسپولیس شود.

گفته می‌شد که پرسپولیس ورزشگاه امام رضای مشهد را به عنوان ورزشگاه دوم خود معرفی کرده ولی با توجه الزام ای‌اف‌سی برای حضور بانوان، امکان بازی کردن پرسپولیس در مشهد وجود نخواهد داشت و همین موضوع به یکی از نگرانی‌های بزرگ پرسپولیس تبدیل شده است. در صورتیکه آزادی نتواند در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کند، پرسپولیس مجبور به کوچ خواهد شد و باید در یک شهردیگر به میدان برود.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.