?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 11:53
کد خبر : 20211

آیا نکونام در بازی با ملوان روی نیمکت خواهد نشست ؟!

آیا نکونام در بازی با ملوان روی نیمکت خواهد نشست ؟!

با وجود نگرانی‌های موجود درباره صدور کارت مربیگری جواد نکونام، مشکل سرمربی استقلال به زودی حل می‌شود. به گزارش “ورزش سه”، جواد نکونام در بازی گذشته استقلال مقابل صنعت نفت با مجوز موقت سازمان لیگ توانست روی نیمکت استقلال بنشیند.  سرمربی آبی‌ها هنوز به ایفمارک مراجعه نکرده و تست پزشکی نداده و به همین خاطر هنوز کارت مربیگری اش

با وجود نگرانی‌های موجود درباره صدور کارت مربیگری جواد نکونام، مشکل سرمربی استقلال به زودی حل می‌شود.

نکونام مقابل ملوان روی نیمکت می‌نشیند

به گزارش “ورزش سه”، جواد نکونام در بازی گذشته استقلال مقابل صنعت نفت با مجوز موقت سازمان لیگ توانست روی نیمکت استقلال بنشیند.

 

سرمربی آبی‌ها هنوز به ایفمارک مراجعه نکرده و تست پزشکی نداده و به همین خاطر هنوز کارت مربیگری اش از سوی سازمان لیگ صادر نشده است.

در این خصوص طبق هماهنگی قرار شده، نکونام روز دوشنبه با حضور در تست‌های پزشکی مرکز ایفمارک و پشت سر گذاشتن مراحل مختلف، مشکلی برای ثبت قرارداد ندارد.

حضور در تست های پزشکی ایفمارک برای همه افرادی که روی نیمکت می نشینند، الزامی است و به همین خاطر نکونام هم برای صدور کارت بازی اش باید به این مرکز برود.

با همه این موارد مشکل صدور کارت مربیگری نکونام برای نشستن روی نیمکت استقلال حل می شود و سرمربی آبی ها در بازی هفته دوم مقابل ملوان نیز برای حضور در کنار زمین مشکلی نخواهد داشت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.