?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 18:11
کد خبر : 20255

مجوز داده شد /استقلال در حضور تماشاگران زن بازی می کند

مجوز داده شد /استقلال در حضور تماشاگران زن بازی می کند

بانوان اراکی می‌توانند مسابقه آلومینیوم و استقلال خوزستان را از نزدیک تماشا کنند.  رقابت‌های لیگ برتر روز سه‌شنبه با انجام دو بازی وارد هفته دوم می‌شود که در یکی از آنها، تیم فوتبال آلومینیوم از ساعت ۲۰ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میزبان استقلال خوزستان است که در این مسابقه خانگی می‌تواند از تمام تماشاگران خود بهره

بانوان اراکی می‌توانند مسابقه آلومینیوم و استقلال خوزستان را از نزدیک تماشا کنند.

فوری: مجوز ورود بانوان در یک بازی لیگ برتر

 رقابت‌های لیگ برتر روز سه‌شنبه با انجام دو بازی وارد هفته دوم می‌شود که در یکی از آنها، تیم فوتبال آلومینیوم از ساعت ۲۰ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میزبان استقلال خوزستان است که در این مسابقه خانگی می‌تواند از تمام تماشاگران خود بهره ببرد.

بلیت فروشی بازی تیم‌های آلومینیوم و استقلال خوزستان آغاز شد که بنابر اعلام باشگاه ایرالکو اراک، آقایان و بانوان می‌توانند بلیت این دیدار را خریداری کنند.

باشگاه آلومینیوم اراک طی هفته‌های اخیر به شدت پیگیر بحث حضور بانوان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برای مسابقات خانگی این تیم بوده که در نخستین میزبانی فصل چنین اتفاقی رخ داد و شاگردان سید مجتبی حسینی تماشاگران خانم و آقا را در دیدار مقابل استقلال خوزستان در کنارشان خواهند داشت.

1909183

در اطلاعیه باشگاه آلومینیوم پیرامون این موضوع آمده: «با تلاش و پیگیری باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک و همکاری نهادهای ذی‌ربط، شرایط حضور بانوان فوتبال دوست اراکی در ورزشگاه همانند آقایان فراهم آمده و گیت‌های ورودی مجزا نیز برای بانوان گرانقدر نصب شده است.»

طبق اطلاعیه سایت بلیت فروشی مسابقه آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان، تعداد ۳۵۰ بلیت برای جایگاه بانوان که زیر اسکوربورد ورزشگاه امام خمینی (ره) قرار دارد، در نظر گرفته شده است.

 

منبع : ورزش۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.