?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 10:31
کد خبر : 20381

حمله ستاره پرسپولیس به استقلال :برخی تیم ها می گفتند که…

حمله ستاره پرسپولیس به استقلال :برخی تیم ها می گفتند که…

علیرضا بیرانوند پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در خصوص مسائل مختلفی به  صحبت پرداخت و پیرامون دیدار حساس آینده پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل تراکتور اظهار کرد: تراکتور تیم قابل احترامی است که نفرات خیلی با کیفیتی دارد و بازیکنان خوبی جذب کرده ولی مسابقه اول را بخاطر شرایطی خاصی که شروع

علیرضا بیرانوند پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در خصوص مسائل مختلفی به  صحبت پرداخت و پیرامون دیدار حساس آینده پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل تراکتور اظهار کرد: تراکتور تیم قابل احترامی است که نفرات خیلی با کیفیتی دارد و بازیکنان خوبی جذب کرده ولی مسابقه اول را بخاطر شرایطی خاصی که شروع بازی ها دارد، واگذار کردند.

blank

او ادامه داد: ما می دانیم با چه تیم با کیفیتی بازی داریم؛ به ویژه اینکه در بیرون از تهران در زمین تراکتور مسابقه خواهیم داشت. همیشه دعا می کنم همه صحیح و سالم از زمین بیرون بیایند و هر تیمی از موقعیت های خود بهتر استفاده کرد و تمرینات بهتری پشت سر بگذارد، نتیجه می گیرد.

 

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در خصوص مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر ابراز کرد: هنوز مشخص نمی‌کند. برخی تیم ها می گفتند که ما نمی توانیم بازی خوبی انجام بدهیم، تمرین نداشتیم و دیر یارگیری کردیم و …، اما کارشان را در هفته اول انجام دادند.

 

 

این اظهار نظر از سوی بیرانوند در حالی انجام شد که ظاهرا مخاطب صحبت‌های او، استقلالی‌ها بودند که نسبت به عدم جذب بازیکن و دیر شروع شدن تمرینات گلایه داشتند.

بیرانوند در پایان اظهاراتش گفت: تا هفته سوم اصلا نمی توانید بگویید کدام تیم می تواند مدعی باشد و عملکرد واقعی‌اش مشخص است ولی به نظرم از هفته هفتم می توان تیم مدعی را شناسایی کرد و ساختار، نظم و نوع بازی را دید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.