?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 10:00
کد خبر : 20374

شک نکنید انتخاب اول نکونام من هستم چون …

شک نکنید انتخاب اول نکونام من هستم چون …

استقلال در آبادان عالی بود و یکی از مهره های درخشان این بازی هم جلالی بود .ابوالفضل جلالی با انگیزه زیاد و روحیه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهد و آماده حضور در ترکیب استقلال مقابل ملوان می‌شود. به گزارش “ورزش سه”، ابوالفضل جلالی که فصل گذشته از سوی ریکاردو ساپینتو زیاد به بازی گرفته

استقلال در آبادان عالی بود و یکی از مهره های درخشان این بازی هم جلالی بود .
ابوالفضل جلالی با انگیزه زیاد و روحیه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهد و آماده حضور در ترکیب استقلال مقابل ملوان می‌شود.
من انتخاب اول جواد نکونام هستم! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، ابوالفضل جلالی که فصل گذشته از سوی ریکاردو ساپینتو زیاد به بازی گرفته نشد و به همین خاطر قصد جدایی داشت، در هفته اول لیگ با نظر جواد نکونام در ترکیب ثابت آبی‌ها به میدان رفت و عملکرد فوق العاده‌ای نیز به نمایش گذاشت.

عملکرد خوب جلالی در بازی هفته اول استقلال مقابل نفت آبادان تحسین کارشناسان را در پی داشته و حالا مشخص شده که چرا جواد نکونام از میان جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی، بازیکن جوان‌تر خود را انتخاب کرده است.

1909393

جلالی در تمرین عصر یکشنبه استقلال نیز با انگیزه و روحیه بالا کار خود را جلو برد. این بازیکن چپ‌پا در حالی که وزنه در دست داشت، در دقایقی از تمرین کار کرد تا فشار بیشتری را تحمل کند و بهتر آماده مسابقه با ملوان شود.

او حالا با شرایط مناسب خود را برای دیدار روز پنجشنبه استقلال مقابل ملوان می‌کند. با توجه به عملکرد خوب جلالی در بازی گذشته، انتخاب اول و مهم نکونام برای مسابقه این هفته نیز در جناح چپ همین بازیکن است و باید دید او در بازی این هفته چه شرایطی از نظر فنی و جسمانی خواهد داشت.

1909394

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.