?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 10:15
کد خبر : 20488

میثاقی برای اولین بار به سبک عادل فردوسی پور داغ کرد/خوب بود اما بهش نمیاد

میثاقی برای اولین بار به سبک عادل فردوسی پور داغ کرد/خوب بود اما بهش نمیاد

مجری برنامه فوتبال برتر به انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر پرداخت.   محمدحسین میثاقی در ابتدای برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب با ابراز گلایه از نحوه برگزاری دیدارهای هفته اول فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: خیلی دوست داریم امشب راجع به اتفاقات مثبت و باحال هفته اول لیگ برتر صحبت

مجری برنامه فوتبال برتر به انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر پرداخت.

 

محمدحسین میثاقی در ابتدای برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب با ابراز گلایه از نحوه برگزاری دیدارهای هفته اول فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: خیلی دوست داریم امشب راجع به اتفاقات مثبت و باحال هفته اول لیگ برتر صحبت کنیم، اما تصاویر و صداهایی که می شنویم، آن چیزی که می خواهیم نیست.

blank

او ادامه داد: از وضعیت استادیوم‌ها و اتفاقات پیرامون آن گرفته تا شرایط چمن‌ها که دیگر سبز نیست و زرد شده است تا صداهای آشنا از قدیم؛ مثل تشویق تماشاگران، سوت داوران، اعتراض مربیان و … که تصاویر آشنا از هفته اول هستند.

این مجری یادآور شد: خیلی دوست داریم راجع به نکات مثبت هفته اول لیگ برتر صحبت کنیم ولی متاسفانه اتفاقات و نکات منفی بیشتری داشت. با احترام به تمام افرادی که زحمت کشیدند تا بازی‌ها شروع شود، اما نقص زیادی داشتیم. شکلی که دوست داشتیم مسابقات فصل جدید آغاز شود، بسیار با شرایط مدنظر فاصله داشت؛ هم از نظر فرم و شکل برگزاری مسابقات و هم اینکه هیچ برنامه‌ای برای انجام سوپر کاپ برای ایجاد هیجان برای شروع فصل نبود.

میثاقی با گلایه از نحوه زمان‌بندی مسابقات لیگ برتر گفت: یک هفته بازی‌ها را عقب انداختند، هیچ کدام از مسابقات را در روز جمعه نگذاشتند و تمام بازی‌ها را وسط هفته در چمن‌های داغان و خراب انجام دادند. البته اشکال ندارد؛ فوتبال انقدر هیجان دارد و دوست داشتنی هست که نمی‌توانید هیجان آن را بگیرید. حداقل مسابقات را انقدر بد برگزار نکنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.