?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 23:29
کد خبر : 21036

من به استقلال نرفتم چون اتفاقاتی افتاد که نمی خواهم در موردش صحبت کنم

من به استقلال نرفتم چون اتفاقاتی افتاد که نمی خواهم در موردش صحبت کنم

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس اذعان کرد که امیدوار است با پرسپولیس به افتخارات زیادی برسد.  یاسین سلمانی، پس از امضای قرارداد با این تیم در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که در این باشگاهم و امیدوارم بهترین سال‌های فوتبالی‌ام در این باشگاه باشد و پرافتخار از این باشگاه بروم.با این اتفاق !فقط همین مانده

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس اذعان کرد که امیدوار است با پرسپولیس به افتخارات زیادی برسد.

blank

 

یاسین سلمانی، پس از امضای قرارداد با این تیم در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که در این باشگاهم و امیدوارم بهترین سال‌های فوتبالی‌ام در این باشگاه باشد و پرافتخار از این باشگاه بروم.

با این اتفاق !فقط همین مانده در دربی به استقلال گل بزنی

او ادامه داد: تلاشم را می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و فرقی نمی‌کند کی بازی کند و مهم عملکرد کلی تیم است. در این مدت تمرین داشتم و از شرایط به دور نیستم.

اینجا هستم که برای پرسپولیس بازی کنم و به تیم ملی برسم. امیدوارم بتوانم در پرسپولیس بمانم و این باشگاه سکوی پرتاب خوبی برای من برای حضور در اروپا باشد. اینجا هستم که با پرسپولیس قهرمان شوم.

او درباره توافق‌نکردن با استقلال بیان کرد: چند ماه پیش یک‌سری صحبت‌ها شده بود اما اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم درباره‌شان صحبت کنم.

خوشحالم که الان در پرسپولیس هستم. قرارداد من با باشگاه پرسپولیس دو ساله است و پرسپولیسی بودم و همین باعث شد که به پرسپولیس بپیوندم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.