?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 9:23
کد خبر : 21057

افشاگری استقلالی ها علیه یاسین سلمانی ! به استقلال نیامدی چون …

افشاگری استقلالی ها علیه یاسین سلمانی ! به استقلال نیامدی چون …

یاسین سلمانی با پرسپولیس تمام کرد و حالا حواشی این تغییر مسیر ناگهانی از استقلال به پرسپولیس گریبانگیر این بازیکن جوان تیم ملی امید شده است . یکی دو نفر از مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند که یاسین سلمانی چون طمع کرد و حاضر نشد پیشنهاد مالی استقلال را بپذیرد. یاسین سلمانی، هافبک فصل گذشته

یاسین سلمانی با پرسپولیس تمام کرد و حالا حواشی این تغییر مسیر ناگهانی از استقلال به پرسپولیس گریبانگیر این بازیکن جوان تیم ملی امید شده است .

یکی دو نفر از مدیران باشگاه استقلال اعلام کردند که یاسین سلمانی چون طمع کرد و حاضر نشد پیشنهاد مالی استقلال را بپذیرد.

blank

یاسین سلمانی، هافبک فصل گذشته سپاهان که از وی به‌عنوان یکی از خریدهای قطعی استقلال برای فصل جدید نام برده می‌شد سرانجام با توافق با رقیب این تیم راهی پرسپولیس شد.

 

سلمانی، هافبک جدید پرسپولیس بعد از امضای قرارداد با این تیم در مورد اینکه چطور نتوانست با استقلال توافق کند در جملاتی کوتاه و کنایه‌آمیز اعلام کرده: «قبل از اینکه به پرسپولیس بیایم چند ماه قبل با استقلال مذاکره و صحبت‌هایی داشتیم، اما یک‌سری اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم بازگو کنم و الان خیلی خوشحالم که اینجا هستم.»

حال اینکه واقعا چه اتفاقی در این بین افتاده که سلمانی را از استقلال دور کرده و آیا این موانع به مسائل مالی مربوط می‌شود یا اینکه به قول خود این بازیکن چون از ابتدا پرسپولیسی بوده حاضر نشده است به استقلال برود یک سوی ماجراست.

 

سوی دیگر به باشگاه استقلال برمی‌گردد که طبق شنیده‌ها بعد از به بن‌بست رسیدن با سلمانی درخصوص استقلالی شدن این بازیکن، گویا یکی دو نفر از مدیران این باشگاه اعلام می‌کنند که سلمانی چون طمع کرد و حاضر نشد پیشنهاد مالی استقلال را بپذیرد، امروز بی‌تیم مانده.

 

این در حالی است که درنهایت این پرسپولیس بود که موفق شد از بازار نقل و انتقالات شاه ماهی صید کرده و یکی از اهداف بزرگ این فصل را بخرد. 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محسن دوشنبه , ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۲

تورو خدا تنظیم خبر رو ببین. یه ذره سواد نوشتن خبر ندارید یه جمله رو ۰۰ بار تکرار کردید تا کاراکتر پر کنید!

[…] یاسین سلمانی ، توانسته شروعی فراتر از حد تصور، در پرسپولیس داشته باشد. او پس از ۲۱ دقیقه بازی مقابل ذوب آهن و ۷ دقیقه حضور روبروی فولاد بدون احتساب وقت‌های تلف شده، توانست اولین گل خودش با پیراهن پرسپولیس را بزند. گلی که می‌تواند خیلی زود، دقایق بازی او را در ترکیب پرسپولیس بیشتر کند. یحیی گل‌محمدی در بازی با فولاد با نیمکت نشین کردن سروش رفیعی و شهاب زاهدی، نشان داد ترسی از تغییرات بزرگ در ترکیب تیمش ندارد و سلمانی هم، می‌تواند امیدوار باشد به زوج میلاد سرلک، در میانه زمین پرسپولیس تبدیل شود. نقشی که سروش رفیعی در هفته‌های ابتدایی آن را انجام می‌داد و این هفته، مسعود ریگی در ترکیب اصلی به میدان رفت. […]

[…] یاسین سلمانی یکی از معماهای مهم نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران بود. شماره هشت و یکی از کاپیتان‌های سپاهان، خیلی زود تکلیفش را با زردپوشان برای جدایی مشخص کرد تا تیم‌های دیگر به جذب او امیدوار شوند. […]