?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 9:28
کد خبر : 21061

او به هر دری می زند تا به پرسپولیس برگردد اما …

او به هر دری می زند تا به پرسپولیس برگردد اما …

مهاجم سابق پرسپولیس به هر دری می‌زند تا دوباره به این تیم برگردد. درحالی که یحیی گل‌محمدی، باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم منتظر تمدید قرارداد عیسی آل‌کثیر بودند، این بازیکن با توجه به درخواست مالی بسیار بالا از پرسپولیس و عدم موافقت درویش با پرداخت پول خارج از عرف به این بازیکن بالای ۳۰

مهاجم سابق پرسپولیس به هر دری می‌زند تا دوباره به این تیم برگردد.

blank

درحالی که یحیی گل‌محمدی، باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم منتظر تمدید قرارداد عیسی آل‌کثیر بودند، این بازیکن با توجه به درخواست مالی بسیار بالا از پرسپولیس و عدم موافقت درویش با پرداخت پول خارج از عرف به این بازیکن بالای ۳۰ سال تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت و با یک مبلغ خوب راهی سپاهان شد.

 

با توجه به قانون سقف بودجه و پر بودن سقف سپاهان، این باشگاه تا این لحظه نتوانسته قرارداد عیسی را ثبت کند و کارت بازی این بازیکن هنوز صادر نشده است.

به همین خاطر مهاجم سابق پرسپولیس در دو بازی اول تیمش غایب بود و خبری از حضور عیسی آل‌کثیر در فهرست سپاهان برای بازی مقابل تراکتور و ذوب آهن نبود.

طی روزهای اخیر و بعد از جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس، با توجه به این‌که مدافع عنوان قهرمانی به‌شدت نیاز به مهاجم و تقویت خط حمله خود دارد، شایعاتی مبنی بر بازگشت عیسی به پرسپولیس به گوش رسید.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن به هر دری می‌زند که به پرسپولیس برگردد و در این راه خیلی‌ها را واسطه قرار داده تا یحیی گل‌محمدی را برای بازگشت راضی کنند.

حتی پای چند پیشکسوت، یکی از ستاره‌های فعلی پرسپولیس و یکی از مربیان این تیم هم به ماجرا باز شده و با توجه به این‌که آل‌کثیر رابطه خوبی با این افراد دارد، آن‌ها را واسطه بازگشت به پرسپولیس قرار داده است.

با توجه به اتفاقی که در نقل و انتقالات تابستانی رخ داد و آل‌کثیر با وجود محبوب بودن بین پرسپولیسی‌ها به خاطر گرفتن پول بیشتر راهی سپاهان شد، اکثر هواداران پرسپولیس راضی به بازگشت این بازیکن نیستند و از مدیران باشگاه و گل‌محمدی خواسته‌اند راضی به بازگشت عیسی نشوند.

خود مدیران فعلی پرسپولیس هم با توجه به اتفاقاتی که در راه تمدید قرارداد این بازیکن رخ داد، دل خوشی از او ندارند و یحیی گل‌محمدی هم به‌شدت از دست آل‌کثیر ناراحت است و حتی دلخوری‌اش را هم به گوش شاگرد سابقش رسانده است.

نکته کلیدی ماجرا اما به صحبت‌های یحیی گل‌محمدی قبل از بازی مقابل آلومینیوم برمی‌گردد.

یحیی وقتی با سوالی درخصوص احتمال بازگشت آل‌کثیر مواجه شد، پاسخی خوب و منطقی به این سوال داد و اعلام کرد پرسپولیس هیچ‌وقت به دنبال بازیکن مازاد تیم‌های دیگر نخواهد بود.

 

یحیی با کنایه به آل‌کثیر به طور قاطع اعلام کرد راضی به بازگشت این بازیکن نخواهد شد و آل‌کثیر دیگر جایی در پرسپولیس نخواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.