?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 16:37
کد خبر : 12602

تمام نشانه های یک شوهر هوسباز اینها هستند / شناسایی مردان هوسبار با ۱۲نشانه ساده

تمام نشانه های یک شوهر هوسباز اینها هستند / شناسایی مردان هوسبار با ۱۲نشانه ساده

شوهر هوسباز کابوس هر زنی است .شوهر هوس باز زندگی شما را به نابودی می کشاند . هیچ زنی دوست ندارد درگیر یک مرد هوسباز شود. همه ما به دنبال عشق واقعی هستیم . در این مقاله به بررسی نشانه های مرد هوسباز می پردازیم که تفاوت های اساسی با عشق دارند . مرد عاشق

شوهر هوسباز کابوس هر زنی است .شوهر هوس باز زندگی شما را به نابودی می کشاند .

هیچ زنی دوست ندارد درگیر یک مرد هوسباز شود. همه ما به دنبال عشق واقعی هستیم . در این مقاله به بررسی نشانه های مرد هوسباز می پردازیم که تفاوت های اساسی با عشق دارند . مرد عاشق شما را برای خودتان دوست دارد . این مقاله را دنبال کنید تا زندگی و زمان خود را صرف مردی نکنید که به زودی رهایتان خواهد کرد .

♨️ نشانه های شوهر هوسباز:

عشق و هوس هر دو باعث می شود احساس هیجان کنید ، اما بین مردی که هوسباز است و کسی که عشق می خواهد اختلاف است . آیا به دنبال نشانه های مرد هوسباز هستید ؟ این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

♨️ شوهر  هوسباز کیست؟

۱. هرگز از نظر عاطفی در دسترس نیست.

عشق می تواند باعث شود فرد حتی در مواقعی که از لحاظ جسمی در دسترس او نباشید ، از لحاظ عاطفی در دسترش شما باشد . اما از نشانه های مرد هوسباز ، در دسترس نبودن احساسات او برای شماست .

۲. به دوستان و خانواده شما اهمیتی نمی دهد.

مردی که عشق واقعی را در کنار شما می خواهد ، برخلاف مرد هوسباز علاقه مند است که درباره افرادی که بخش مهمی از زندگی شما هستند ، مانند خانواده و دوستان شما بداند . او ممکن است علاقه مند باشد که آن ها را بهتر بشناسد و بخواهد با آن ها ملاقات کند . اما مردی که فقط  برای هوس در کنار شما مانده است ، عموماً علاقه ای به دانستن در مورد شما و اطرافیانتان ندارد .

۳.  تهدید می کند که شما را ترک خواهد کرد.

تهدید کردن برای رها کردن شما ، از نشانه های مرد هوسباز است . مردی که واقعاً عاشق شماست ، برای بودن در کنار شما و از دست ندادنتان تلاش می کند ، نه آن که بخواهد شما را تهدید به رفتن کند .

. انتظار دارد ظاهر شما همیشه زیبا باشد.

مردی که خواهان عشق واقعی است ، شما را در موهای ژولیده و لباس اتو نشده نیز دوست دارد . ظاهر و لباس های شما تاثیری بر او نمی گذارد . اما توجه بیش از اندازه به ظاهر شما از نشانه های مرد هوسباز است . این مرد همیشه از شما انتظار دارد که لباس های عالی بپوشید و ظاهری زیبا داشته باشید .

نشانه های مرد هوسباز

۵. در مورد بدن شما اظهار نظر می کند.

مردی هوسباز است ، بدن شما را به عنوان یکی از مهمترین قسمت های رابطه تلقی می کند و همیشه در مورد وزن شما اظهار نظر خواهد کرد . اما مردی که شما را دوست دارد می فهمد که اندام شما نوسان می کند و توقع ندارد که شما همیشه باید کامل و بدون نقص باشید .

۶. خواسته ها و نظرات شما برای مردی که هوسباز است، مهم نیست.

همه نظر خود را دارند و دوست دارند آن را با عزیزان خود به اشتراک بگذارند . اما مردی که هیچ جایی برای نظرات شما باقی نمی گذارد ، نشانه های مرد هوسباز را به شما نشان می دهد که باید به آن توجه کنید و این مرد را رها کنید .  بعلاوه ، خواسته های شما برای او مهم نیست . مردی که عاشق است ، همیشه از شما می خواهد نظرات و خواسته هایتان را بیان کنید و تمام تلاش خود را برای پیدا کردن راهی که هر دوی شما را خوشحال کنند ، می گردد .

۷. به کارهای روزمره اهمیتی نمی دهد.

وقتی صحبت از آشپزی ، تمیز کردن یا داشتن یک برنامه در زندگی می شود ، مردی که هوسباز است ، به هیچ وجه اهمیتی نخواهد داد . او هیچ علاقه ای به کارهای روزانه نخواهد داشت و به شما کمک نمی کند تا برنامه های زندگی را پیش ببرید . در واقع او شما و رابطه داشتن با شما را ، تنها برای خوش گذرانی و لذت های جنسی می خواهد .

نکته مهم:

بدیهی است ، اگر عاشق کسی هستید ، نسبت به آن شخص ، احساسات شهوانی و تمایلات جنسی نیز خواهید داشت . اما میان این تمایلات به شخصی که عاشقش هستید با هوس تفاوت وجود دارد . وقتی عاشق کسی هستید ،  جدا از تمایلات جنسی ، شما همچنین دوست دارید با آن شخص در یک سطح احساسی عمیق تر ارتباط برقرار کنید . شهوت بیشتر در مورد علاقه جسمی به کسی است . از نشانه های مرد هوسباز این است که او پس از برآورده شدن این خواسته ها ، به نیازهای شما فکر نمی کند . یا علاقه ای به گذراندن وقت با شما بدون داشتن ارتباط جنسی ندارد .

۸. زمان زیادی را در خانه می گذارند. 

اگر عاشق باشید نیز احتمالاً همان کارها را انجام می دهید ، اما نشانه های مرد هوسباز کمی متفاوت است . این مرد فقط در اتاق خواب زمان می خواهد . او با دوستان شما ملاقات نمی کند . او علاقه ای به قدم زدن با شما ندارد . او با شما خرید نمی رود یا برای فعالیت فرهنگی با شما برنامه ای ندارد . مرد هوسباز برای شما زمان دارد . اما در اتاق خواب !

. به ندرت به شما پیام می دهد.

شما به او پیام می دهید ، او ساعت ها جواب نمی دهد و پیام ” ببخشید ، مشغول کار بودم ” را دریافت می کنید . اگر همیشه این پاسخ را دریافت می کنید ، باور نکنید ! هیچ کس آنقدر شلوغ نیست . اگر او در طول روز با شما تماس نمی گیرد ، به شما پیام نمی دهد یا پاسخ شما را دیر می دهد ، او واضح ترین نشانه های مرد هوسباز را به شما نشان می دهد که باید جدی بگیرید .

۱۰. مرد اسرار آمیزی است.

اگر مرد چیزهایی را از شما مخفی می کند ، این نشانه بدی است و می تواند نشانه ی هوسبازی او باشد . یک مرد متعهد ، فقط در صحبت کردن با شما ، مخفی کاری نمی کند ، او حتی به صورت آشکارا و بدون حساسیت در کنار شما ، از تلفن همراه خود استفاده می کند .

نشانه های مرد هوسباز

۱۱. دور او همیشه با زنان دیگر شلوغ است.

نشانه های مرد هوسباز به روشنی بیان می کند که او به دنبال تعهد نیست و به همان طور که با شما یک رابطه خوش گذران دارد ، می تواند با زنان دیگر نیز همان را داشته باشد . اگر او همیشه در محاصره زنان است ، ممکن است به این دلیل باشد که شما فقط یکی از افراد بسیار در زندگی او هستید . مردی که همیشه در محاصره زنان است ، احتمالاً برای تسخیر همه آن ها احساس چالش خواهد کرد . یک مرد عاشق و متعهد ، رابطه با زنان را به صورت کنترل شده ای کم می کند و تا جایی که امکان داشته باشد شما را نیز شریک می کند .

۱۲. زمان شما را کنترل می کند. 

وقتی عاشق هستید یاد می گیرید همه چیز را رها کنید . شما واقعاً نگران این نیستید که شریک زندگی شما همیشه کنار شما نیست . درک می کنید که ممکن است زمانی او مشغول به کاری باشد و قادر به دیدن شما نباشد . پاریخ گفت : ” عشق می فهمد که ما همه موجودات خودمختار هستیم و به دنبال تحقق فردی خود هستیم که ممکن است کاملاً با چشم انداز شما همسو نباشد .”  کنترل کردن زمان و زندگی شما ، از نشانه های مرد هوسباز است . او حتی نگران علاقه های شما نیست ،  پیشرفت و یا شغل شما و زمانی که باید صرف آن کنید ، برای مرد هوسباز اهمیتی ندارد . او شما را می خواهد . همین حالا ! و مهم نیست که شما چه برنامه ای دارید .

♨️نتیجه گیری:

هنگامی که نشانه های مرد هوسباز را در شخص مقابل خود دیدیم، بهتر است رابطه را پایان دهیم. مگر آن که خود ما نیز به دنبال هوس و خوشگذرانی باشیم. در غیر این صورت، مردی که برای هوس وارد رابطه شده است، در سختی ها کنارمان نیست و زمانی که سرگرمی بهتری پیدا کرد، ما را رها می کند. اگر امروز تنهاییم بدانیم که عشق واقعی به زندگی مان خواهد آمد و تنها بودن بهتر از حضور در یک رابطه اشتباه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.