?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 16:38
کد خبر : 12560

گزینه “عجله دارم”، کلاه گشادی که اسنپ بر سر مسافران می‌گذارد

گزینه “عجله دارم”، کلاه گشادی که اسنپ بر سر مسافران می‌گذارد

گزینه “عجله دارم” وقتی از سوی مسافر می‌شود که برای مدتی، هیچ راننده‌ای درخواست او را با مبلغ اولیه نپذیرفته و مسافر مجبور می‌شود با انتخاب این گزینه، عملا هزینه بیشتری را برای استفاده از سرویس متقبل شود. مشکل اما اینجاست که در عمل، رانندگان اسنپ به‌طور عادی درخواست سفر را قبول نکرده و منتظر

گزینه “عجله دارم” وقتی از سوی مسافر می‌شود که برای مدتی، هیچ راننده‌ای درخواست او را با مبلغ اولیه نپذیرفته و مسافر مجبور می‌شود با انتخاب این گزینه، عملا هزینه بیشتری را برای استفاده از سرویس متقبل شود.

مشکل اما اینجاست که در عمل، رانندگان اسنپ به‌طور عادی درخواست سفر را قبول نکرده و منتظر می‌مانند تا درخواست کننده، با انتخاب گزینه “عجله دارم”، مجبور به پذیرش افزایش هزینه شود.

یک مخاطب خبرفوری می‌گوید، اسنپ در قانونی نانوشته، عملا مبلغ اولیه خدمات خود را نقض کرده و در واقع به بهانه عدم پذیرش درخواست، مبلغ اضافی را از همه مسافران می‌گیرد.

مشاهدات مخاطبان ما نشان می‌دهد، درحالی مسافر مجبور به استفاده از گزینه “عجله دارم” می‌شود که به‌طور واضح، تعداد زیادی خودرو در محدوده درخواست حضور دارند اما همه آنها منتظر افزایش مبلغ به واسطه گزینه “عجله دارم” می‌مانند.

روشن است که اگر اسنپ این گزینه را حذف نکند، دیگر هیچ راننده‌ای اشتیاق به قبول مسافر در شرایط عادی نخواهد داشت.

انتظار می‌رود انجمن حمایت از مصرف‌کننده به موضوع افزایش غیرمستقیم هزینه جابجایی مسافر در اسنپ ورود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.