?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 12:29
کد خبر : 21230

یکی از این سه خارجی شانس پرسپولیسی شدن دارد

یکی از این سه خارجی شانس پرسپولیسی شدن دارد

یحیی گل‌محمدی و آنالیزورهایش فیلم بازی‌های سه مهاجم از کشورهای آرژانتین، مراکش و فرانسه را دریافت کرده و از باشگاه خواسته‌اند دو یا حداقل یکی از این دو را خریداری کند. با توجه به جدایی مهدی عبدی یک جای خالی برای سهمیه بزرگسالان پرسپولیس خالی شده و این احتمال وجود یک بازیکن دیگر از میان فرشاد فرجی

یحیی گل‌محمدی و آنالیزورهایش فیلم بازی‌های سه مهاجم از کشورهای آرژانتین، مراکش و فرانسه را دریافت کرده و از باشگاه خواسته‌اند دو یا حداقل یکی از این دو را خریداری کند.

blank

با توجه به جدایی مهدی عبدی یک جای خالی برای سهمیه بزرگسالان پرسپولیس خالی شده و این احتمال وجود یک بازیکن دیگر از میان فرشاد فرجی یا وحدت هنانوف از لیست این تیم به صورت قرضی یا قطعی، جدا شود.

این در حالی است که در حال حاضر تیم پرسپولیس فقط شهاب زاهدی را به عنوان مهاجم تخصصی در اختیار دارد که او هم هنوز موفق نشده در دو هفته ابتدایی لیگ بیست و سوم گل بزند.

همین عدم توفیق خط حمله پرسپولیس در گلزنی، یحیی گل‌محمدی را به فکر خرید یا خریدهای خارجی انداخته است بلکه بتواند در لیگ قهرمانان آسیا رقابت آبرومندانه‌ای با رقیبان متمول خود داشته باشد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.