?>
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 9:45
کد خبر : 8301

با خواندن این مطلب متوجه می شوی که تا چه اندازه برای همسرت با ارزشی

با خواندن این مطلب متوجه می شوی که تا چه اندازه برای همسرت با ارزشی

سرویس سرگرمی چمدون ؛زبانِ بدن تا حد زیادی در ارتباط بین افراد موثر است و آن ها می‌ توانند از طریق زبان بدن چیز های مختلفی را به یکدیگر انتقال دهند؛ بدون این که کلامی بر زبان شان جاری شود. جالب است بدانید که زوج های عاشق زبان بدن منحصر به فردی دارند که در

سرویس سرگرمی چمدون ؛زبانِ بدن تا حد زیادی در ارتباط بین افراد موثر است و آن ها می‌ توانند از طریق زبان بدن چیز های مختلفی را به یکدیگر انتقال دهند؛ بدون این که کلامی بر زبان شان جاری شود. جالب است بدانید که زوج های عاشق زبان بدن منحصر به فردی دارند که در این قسمت  در مورد این موضوع بیشتر با شما صحبت می کنیم.

 

زبان بدن عاشق

صورت شادی دارند

حالات صورت این افراد حالت شادی دارد که همین باعث تقویت ازدواج و رابطه آن ها می‌ شود. آنها معمولا صورت شادی دارند و زمانی که با یکدیگر مواجه می‌ شوند، این شادی بیشتر نمایان می‌ شود.

زوج شاد

شبیه به یکدیگرند

جالب است بدانید زوج‌ هایی که به یکدیگر علاقه زیادی دارند، از لحاظ ظاهری و صورت خیلی شبیه به هم می شوند و اگر بعد از ۲۵ سال آن ها را ببینید، آنقدر شبیه هم هستند که هر کسی متوجه می شود؛ زن و شوهر هستند‌ که علت آن هم صمیمیت عاطفی و درونی بین آن ها است.

نگاهشان را بهم میدوزند

زوج هایی که خیلی یکدیگر را دوست دارند، به چشمان هم زیاد نگاه می کنند. احساس صمیمیت را از چشم‌ های یکدیگر درک می‌ کنند. آن ها خیلی خوب ارتباط چشمی دارند و می‌ توانند از چشمان یکدیگر حالت دیگری را بفهمند.

خیره شدن به یکدیگر عادتشان است

آن ها معمولاً به هم خیره می‌ شوند تا به یکدیگر ثابت کنند که به هیچ چیز دیگری غیر از طرف مقابل توجه نمی‌ کنند و این یک ویژگی مشترک در آن ها است.

زوج عاشق

عمیقا بهم لبخند میزنند

قطعاً که لبخند به طور ناخودآگاه عامل انتقال دهنده حسِ شادی و مثبت بین افراد است. زوج هایی که عاشق هستند، معمولاً به صورت غیر ارادی زمانی که در کنار هم باشند، همیشه لبخند می زنند.

سرشان را به سمت همسر خم میکنند

زوج‌ های عاشقی که معمولاً خیلی با یکدیگر احساس صمیمیت دارند، زمانی که می‌ خواهند با هم صحبت کنند، علاوه بر این که به حرف طرف مقابل خوب گوش می دهند، سر خود را نیز به جهت صورت و دهان همسرشان نزدیک می کنند تا حداکثر توجه را به او داشته باشند و بتوانند کامل حرف های طرف مقابل را بشنوند.

پایشان متمایل به سمت همسر است

معمولاً کسانی که به یکدیگر علاقه داشته باشند، پشت شان را به دیگران نمی کنند. پای آن ها معمولاً متمایل به سمت کسی است که به او توجه نشان می دهند.

زوج عاشق

در کنار هم آرام راه میروند

کسانی که یکدیگر را دوست دارند، زمانی که در کنار هم قدم‌ می زنند، آرام و آهسته این کار را انجام می‌ دهند و سعی می‌ کنند که خیلی تند مسیر را طی نکنند. معمولاً هنگام راه رفتن هم با یکدیگر صحبت می‌ کنند.

دستهایشان را بهم حلقه میکنند

حلقه کردن دستان دور شانه یک نفر نشان دهنده علاقه مندی به اوست که این حرکت در بین زوج‌ های عاشق خیلی زیاد اتفاق می افتد.

مرتب دست های هم را میگیرند

گرفتن دستان کسی که دوستش دارید، باعث ترشح هورمون اکسی توسین می‌ شود که از درون شما را آرام می کند. حس عمیق اعتماد را در شما به وجود می‌ آورد و همچنین تولید هورمون دوپامین هم که هورمون مسئول شادی و احساس خوب است؛ در بدن بالا خواهد رفت.منبع :نمناک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.