?>
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 9:10
کد خبر : 21563

گوستاو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال کیست ؟

گوستاو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال کیست ؟

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی ایبار گزینه اصلی سرمربی استقلال برای خط حمله این تیم است که هنوز با باشگاه ایرانی به توافق نرسیده است. چند هفته‌ای می‌شود مذاکرات میان باشگاه استقلال و مهاجم آرژانتینی در جریان است اما آخرین اخبار حکایت از اختلاف ۱۵۰ هزار دلاری باشگاه ایرانی و بلانکو دارد. ظاهرا باشگاه استقلال فقط

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی ایبار گزینه اصلی سرمربی استقلال برای خط حمله این تیم است که هنوز با باشگاه ایرانی به توافق نرسیده است.

چند هفته‌ای می‌شود مذاکرات میان باشگاه استقلال و مهاجم آرژانتینی در جریان است اما آخرین اخبار حکایت از اختلاف ۱۵۰ هزار دلاری باشگاه ایرانی و بلانکو دارد.

ظاهرا باشگاه استقلال فقط حاضر است ۵۰۰ هزار دلار به مهاجم آرژانتینی بپردازد در حالی که گوستاوو بلانکو ۶۵۰ هزار دلار می‌خواهد.

گفته می‌شود گوستاوو بلانکو از لیگ دسته اول اسپانیا نیز پیشنهادات خوبی دارد و شاید قید حضور در استقلال را بزند.

گوستاوو بلانکو (انگلیسی: Gustavo Blanco؛ متولد ۵ نوامبر ۱۹۹۱) بازیکن فوتبال اهل آرژانتین است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال ایبار در سگوندا دیویسیون بازی می‌کند.

گوستاوو بلانکو
گوستاوو بلانکو

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال مولودیه الجزایر، باشگاه فوتبال مالاگا، باشگاه فوتبال آرسنال ساراندی، باشگاه فوتبال رئال اویدو، باشگاه فوتبال آنژی مخاچ‌قلعه، باشگاه فوتبال الوداد کازابلانکا، باشگاه فوتبال آنتالیااسپور، باشگاه فوتبال شاختار دونتسک و باشگاه فوتبال کارپاتی لویو اشاره کرد.

وی که اصالتاً اوکراینی است در استان مندوسا آرژانتین متولد شده‌است.

در چمدون ورزشی می خوانید : 

میلان بی خیال نمی شود پرتو لج می کند طارمی عصبانی است

پرواز مستقیم بلانکو از اسپانیا به ایران
استقلالی‌ها با گوستاوو بلانکو به توافق اولیه رسیده‌اند و امیدوارند این مهاجم آرژانتینی بتواند مشکل خط حمله تیم‌شان را برطرف کند.

بیشتر دوران بازی بلانکو، در اسپانیا سپری شده است. او در دو فصل گذشته، بازیکن ایبار بوده و هر فصل، توانسته ۴ گل برای این تیم در لالیگا ۲ بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.