?>
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 13:30
کد خبر : 21676

آخرین وضعیت میزبانی از تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا

آخرین وضعیت میزبانی از تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا
طبق برنامه مشخص شده توسط سایت AFC، ورزشگاه آزادی میزبان تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران خواهد بود و ورزشگاه نقش جهان برای تیم سپاهان در نظر گرفته شده است. همچنین، تصمیم نهایی درباره میزبانی تیم‌های عربستانی تا روز سه شنبه ۵ سپتامبر اعلام خواهد شد.

درباره الزام استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳، علی تارقلی زاده اظهار داشت که در نامه ای که از سوی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردند آمده بود که این سیستم برای تمام بازیها از مرحله گروهی تا فینال الزامی است. به همین دلیل نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران خواهند آمد و از زیرساخت های ورزشگاه آزادی در تهران و ورزشگاه نقش جهان در اصفهان بازدید خواهند کرد. سایت AFC نیز برنامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کرده و در آن میزبانی ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس و نساجی مازندران و ورزشگاه نقش جهان برای سپاهان مشخص شده است. درباره میزبانی تیم‌های عربستانی نیز باید در کمیته مسابقات AFC تصمیم گیری شود و محل برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان تا روز سه شنبه ۵ سپتامبر اعلام خواهد شد.

براساس اظهارات علی تارقلی زاده، سیستم کمک داور ویدئویی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ الزامی است. در نامه ای که از سوی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کردند، آمده بود که از مرحله گروهی تا فینال، استفاده از این سیستم الزامی است. به همین دلیل، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارند ایران را بازدید کرده و زیرساخت های ورزشگاه آزادی در تهران و ورزشگاه نقش جهان در اصفهان را بررسی کنند. طبق برنامه مشخص شده توسط سایت AFC، ورزشگاه آزادی میزبان تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران خواهد بود و ورزشگاه نقش جهان برای تیم سپاهان در نظر گرفته شده است. همچنین، تصمیم نهایی درباره میزبانی تیم‌های عربستانی تا روز سه شنبه ۵ سپتامبر اعلام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.