?>
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهریور 1402 - 19:16
کد خبر : 21772

شایعه عجیب در شهر /استقلال ۱۲ امتیازی می شود

شایعه عجیب در شهر /استقلال ۱۲ امتیازی می شود

علی سامره که امروز سه شنبه به همراه کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از ورزشگاه آزادی بازدید کرده بود، در مورد مشکلات این ورزشگاه گفت: در رختکن ها مشکلاتی وجود داشت که برطرف خواهد شد اما دغدغه اصلی ما چمن ورزشگاه است که باید دلیل زردشدن و بی کیفیت

علی سامره که امروز سه شنبه به همراه کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از ورزشگاه آزادی بازدید کرده بود، در مورد مشکلات این ورزشگاه گفت: در رختکن ها مشکلاتی وجود داشت که برطرف خواهد شد اما دغدغه اصلی ما چمن ورزشگاه است که باید دلیل زردشدن و بی کیفیت شدن آن مشخص شود.

وی در مورد اختلافی که علی خطیر و جواد نکونام وجود دارد گفت: دغدغه همه این است که تیم قوی بسته شود اما به دلیل مشکلات مالی و سقفی که رعایت نشده بازیکن نگرفتیم که این موضوع کار را سخت کرده است.

سامره تاکید کرد: هر دو دغدغه موفقیت تیم را دارند و تمام تلاش شان را می کنند. البته که همیشه گلایه هست بین طرفین ولی در آینده بهتر خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد این که به خاطر رعایت نشدن سقف قرارداد آیا باشگاه استقلال از سپاهان برای ۳ بر صفر شدن بازی شکایت خواهد کرد یا نه گفت: اجازه بدهید مدیرعامل باشگاه بررسی کند و اگر قرار است شکایت شود باشگاه انجام دهد. قطعا ناحقی زیادی شده است اما امیدواریم این مشکلات برطرف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.