?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1402 - 15:06
کد خبر : 22311

دولت در حق پرسپولیس پارتی بازی کرد

دولت در حق پرسپولیس پارتی بازی کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به مجوز حضور پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ایراد گرفت.

علی خطیر در برنامه فوتبال برتر با بیان اینکه منابع درآمدی یک باشگاه شبیه به استقلال صرفا از تبلیغات است، اظهار کرد: حق پخش با پیگیری باشگاه‌ها حل می‌شود. حق پخش، تبلیغات دور زمین، تبلیغات روی پیراهن و … و همچنین بلیت فروشی ازجمله منابع درآمدی است. برای ما از این موارد فقط تبلیغات روی پیراهن است که درآمد مالی آن را هم نداریم!

او یادآور شد: بنگاه های اقتصادی کشور ترغیب نمی‌شوند روی پیراهن استقلال یا پرسپولیس تبلیغ کنند چون می‌گویند شاید مشتری تیم رقیب را از دست بدهیم. باید از سوی دولت حمایت صورت بگیرد. چه فرقی بین استقلال با پرسپولیس وجود دارد؟ چرا ایرانسل می‌تواند پرسپولیس را حمایت کند، اما همراه اول نمی‌تواند استقلال را حمایت کند؟ دوستان در پرسپولیس به ایرانسل گفتند شما نمی‌توانید همزمان در استقلال هم تبلیغ کنید! اگر دولت ورود نکند چه اتفاقی می‌افتد؟

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: مگر می‌شود شما با ۶۰۰ میلیارد هزینه، ۶۰ میلیارد درآمد داشته باشید؟ حتی طلب‌های گذشته ما را نمی‌دهند.

خطیر با اعلام یک موضوع عجیب گفت: مثلا ۳۴ میلیارد تومان بیمه تامین اجتماعی بخاطر بیمه تیم‌های پایه، بازیکن خارجی و … به طور اشتباه از حساب باشگاه استقلال کشیده و خودشان هم فهمیدند اشتباه کردند ولی از پرسپولیس این رقم را نکشیدند. مگر می‌شود این اتفاقات بیفتد؟ من چطور به هواداران بگویم پول نیست؟ چطور بگویم عدالت بین این دو باشگاه وجود ندارد؟

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: دو سال قبل استقلال بدهکار نبود ولی پرسپولیس بدهکار بود که بحث مالکیت مشترک به وجود آمد و هر دو تیم از آسیا حذف شدند. امسال که پرسپولیس بدهکار نبود و استقلال مشکل مالی داشت، این مسئله مالکیت مشترک حل شد! نباید این فضای دو قطبی به وجود بیاید و هواداران احساس دوگانگی کنند.

خطیر با اشاره به تبعیض‌ها علیه استقلال و به سود سایر باشگاه‌ها عنوان کرد: در همین چهار هفته شما نشان دادید که اتفاقات داوری به ضرر ما و برعکس به سود دو، سه باشگاه دیگر بوده و این موارد وجود دارد.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.