?>
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1402 - 18:37
کد خبر : 13990

قیافه مرد هرچی مردونه‌تر، همونقدر احتمال خیانت بیشتر!

قیافه مرد هرچی مردونه‌تر، همونقدر احتمال خیانت بیشتر!
توی این تحقیق، به این نتیجه رسیدن که زن‌ها دقیق‌تر از مردها می‌تونن بی‌وفایی و خیانت رو از روی ظاهر مردهای غریبه و ناآشنا متوجه بشن.

دکتر لی سیمونز Leigh W Simmons استاد دانشگاه وسترن استرالیا به همراه همکارانشون تحقیق جالبی انجام دادن که نتیجه‌اش تو مجله تخصصی Biology Letters منتشر شده. ایشون تو تحقیقش به این نتیجه رسیدن که زن‌ها دقیق‌تر از مردها می‌تونن بی‌وفایی و خیانت رو از روی ظاهر مردهای غریبه و ناآشنا متوجه بشن. برای فهم این موضوع اومدن کلی عکس از مردهای وفادار و خیانتکار به زن‌ها و عکس خانوم‌های وفادار و خائن رو به آقایون نشون دادن.

sexual

بعد از بررسی‌ها دیدن خانم‌ها در مقایسه با آقایون خیلی بیشتر تونستن جواب‌های درست رو حدس بزنن؛ معیارشونم برای تشخیص این بود که قیافه مرد هرچی مردونه‌تر، همونقدر احتمال خیانت بیشتر! به طرز جالبی، دیدن برای خانوم‌ها جذابیت و خوشگلی آقایون اصلا پیش‌بینی‌کننده خوبی برای خیانت نیست و اتفاقا مردهای جذاب و خوش سیما رو قابل اعتمادتر میدونستن. ولی آقایون تنها معیارشون برای بی‌وفایی خانوم‌ها، خوشگلی‌ زن‌ها بود. در واقع برای مردها هر چی زن خوشگلتر، غیرقابل اعتمادتر…!

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.