?>
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهریور 1402 - 23:03
کد خبر : 22577

اگر راننده اسنپ کولر روشن کرد چکار کنیم ؟

اگر راننده اسنپ کولر روشن کرد چکار کنیم ؟

در سفرهای اسنپی، چطور «امتیازدهی به تهویه‌ خودرو» منجر به استفاده رانندگان بیشتری از کولر می‌شود؟ با شروع فصل گرما، بحث استفاده از کولر به یکی از دغدغه‌های ثابت کاربران تبدیل شده است. حس و حال کاربران در طول سفر برای اسنپ بسیار مهم است؛ از همین رو تلاش می‌کنیم با استفاده از راهکارهایی شرایط

در سفرهای اسنپی، چطور «امتیازدهی به تهویه‌ خودرو» منجر به استفاده رانندگان بیشتری از کولر می‌شود؟

با شروع فصل گرما، بحث استفاده از کولر به یکی از دغدغه‌های ثابت کاربران تبدیل شده است. حس و حال کاربران در طول سفر برای اسنپ بسیار مهم است؛ از همین رو تلاش می‌کنیم با استفاده از راهکارهایی شرایط را به نحوی مهیا کنیم تا در نهایت کاربران راننده‌ی بیشتری ترغیب به استفاده از کولر شوند.

داشتن تهویه مناسب در سفرهای اسنپی الزامی است. به همین منظور، اقداماتی را در دستور کار قرار دادیم تا از کیفیت تهویه هوا در سفرها اطمینان حاصل کنیم. در ادامه به بخشی از این اقدامات می‌پردازیم:

اطلاع‌رسانی به کاربران راننده

پیش از شروع فصل گرم در کانال‌های مختص کاربران راننده اسنپ در مورد مزایای روشن کردن کولر در سفر و همچنین راهکارهای استفاده مناسب از کولر و همچنین الزامی بودن کولر در سفرها اطلاع‌رسانی می‌شود.

پایش و سنجش رضایت کاربران مسافر

با پایش شرایط تهویه خودرو در سفرها، میزان رضایت کاربران مسافر سنجیده می‌شود. این سنجش از طریق امتیازدهی در پایان سفر و همچنین با ارسال یک پیام برای بازخورد لحظه‌ای در حین سفر انجام می‌شود.

اسنپ برای بهینه‌سازی شرایط تهویه‌ی خودرو نیاز به مشارکت و دریافت نظرات هرچه بیشتر کاربران مسافر در حین و پس از سفرها دارد. همچنین مسافران با مشارکت حداکثری در نظرسنجی پایان سفر می‌توانند در تشویق و دلگرمی کاربران راننده‌‌ای که از کولر استفاده می‌کنند نقش داشته باشند. در ادامه با طرح‌های تشویقی اسنپ بیشتر آشنا می‌شوید.

طرح‌های تشویقی ویژه کاربران راننده در فصل تابستان

اسنپ برای کاربران راننده‌ای که در تابستان ۱۴۰۲ کولر خودروی خود را روشن می‌کنند طرحی تشویقی در نظر گرفته است. کاربران راننده هر هفته، به شرط نداشتن بازخورد «عدم استفاده از کولر»، به ازای دریافت ۱۰ بازخورد مثبت استفاده از کولر در پایان سفر از کاربر مسافر، از پرداخت ۵۰ درصد کمیسیون سفرهای هفته بعد خود معاف می‌شوند. همچنین به کاربران راننده‌ای که گزارشی مبنی بر روشن نکردن کولر داشته باشند، ابتدا اطلاع‌رسانی خواهد شد و آموزش داده می‌شود و در صورت تکرار مجدد اخطار دریافت می‌کنند.

حمایت از کاربران راننده از طریق تخصیص تسهیلات ویژه برای سرویس کولر

اسنپ تسهیلاتی ویژه برای سرویس کولر در نظر گرفته است. کاربران راننده اسنپ می‌توانند با استفاده از خدمات اسنپ‌کارفیکس درصدد تعمیر کولر خودروی خود برآیند و سفرهای بهتری را در کنار مسافرانشان تجربه کنند.

همچنین باشگاه رانندگان اسنپ در همکاری با اسنپ‌کارفیکس کمپینی ویژه با نام «جشنواره تابستانه کارفیکس» برای کاربران راننده عزیز در نظر گرفته است. در این کمپین کاربران راننده از تخفیف ۵۰٪ ای خدمات کولر به مدت یک هفته از ۱۲ تا۱۹ تیر بهره‌مند می‌شوند.

کاربران راننده می‌توانند در طول سال با مراجعه به خدمات اسنپ‌کارفیکس در اپلیکیشن خود، سایر نیازهای خودرویی خود را نیز با تخفیف برطرف کنند.


واقعا چرا بعضی راننده های  اسنپ  برای مسافران خوبشان کولر روشن نمی کنند؟

حالا اگر راننده های اسنپ حرفی دارند  پایین همین صفحه بنویسند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.