?>
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهریور 1402 - 9:57
کد خبر : 22486

حالا با این شرایط دردناک شاید رونالدو باید بگوید : چطوری بیرو‌؟

حالا با این شرایط دردناک شاید رونالدو باید بگوید : چطوری بیرو‌؟
توجه به مصدومیت علیرضا بیرانوند در بازی دوستانه با بلغارستان این احتمال وجود دارد او فرصت تقابل با رونالدو و النصر را نیز از دست داده باشد

یکی از جذابیت های رویارویی دو تیم پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ آسیا تکرار تقابل رونالدو و بیرانوند پس از آن ماجرای مهار پنالتی در جام جهانی است .

دو تیم پرسپولیس و النصر در تاریخ سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰ اولین بازی گروهی خود را در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

سرخ‌پوشان پایتخت که فصل گذشته توانستند در لیگ برتر و جام حذفی به عنوان قهرمانی برسند و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست آورند، به عنوان تیم سرگروه در گروه پنجم حضور دارند و حالا باید به مصاف رونالدو و یارانش بروند در حالی که وضعیت گلر اول و ستاره تیم پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

پرسپولیسی‌ها در حالی خود را برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باید آماده کنند که در دوره قبلی رقابت‌ها حضور نداشتند و در آخرین حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم اتفاقات جنجالی رخ داد؛ به‌طوری‌که انتشار یک پیام جنجالی در فضای مجازی علیه تیم گوا هند که در آن فصل همگروه پرسپولیس بود، باعث شد واکنش تند کنفدراسیون فوتبال آسیا شد و نه‌تنها پرسپولیسی‌ها به پرداخت ١٧ هزار و ۵٠٠ دلار به عنوان جریمه محکوم شدند، بلکه به انجام یک بازی خانگی در لیگ قهرمانان آسیا بدون حضور تماشاگر هم محکوم شدند.

سرخ‌پوشان پایتخت بعد از حکم صادره از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیگر در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتند و همین مسئله باعث شد تا محرومیت آن‌ها به فصل ۲۴-۲۰۲۳ منتقل شود. طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی (AFC) شاگردان یحیی گل‌محمدی باید در نخستین بازی‌شان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان بروند که با توجه به سرگروهی پرسپولیس، سرخ‌پوشان پایتخت در این مسابقه میزبان هستند.

شاگردان گل‌محمدی با توجه به محرومیت هواداران‌شان، نمی‌توانند از انرژی یار دوازدهم خود در این مسابقه سخت‌ونفسگیر بهره ببرند؛ آن‌هم در شرایطی‌که علاقه‌مند به فوتبال در ایران چشم‌انتظار حضور فوق‌ستاره‌های فوتبال جهان در این کشور بودند اما حالا در شرایطی که کریستیانو رونالدو همراه با تیم النصر در راه تهران است، پرسپولیسی‌ها باید ۲۸ شهریورماه در دیداری بدون تماشاگر به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران به مصاف النصر بروند!

از آن بدتر مصدومیت علیرضا بیرانوند (که در دیدار تیم ملی ایران مقابل بلغارستان برای او رخ داد) است که تقابل او و کریستیانو رونالدو فوق ستاره می‌تواند خالق صحنه‌های زیبایی باشد. نباید فراموش کرد مهار ضربه پنالتی رونالدو توسط بیرانوند در مصاف تیم ملی ایران با پرتغال در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، به ایران کمک کرد که بازی را به تساوی یک – یک بکشاند هرچند که آن نتیجه برای صعود تیم ملی کشورمان کافی نبود.

با این وجود آن مهار علیرضا بیرانوند به یکی از نمادهای تاریخ فوتبال ایران و قاره آسیا در جام‌های جهانی تبدیل شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.